Beantwoord

Packs for employees en Internet + TV

  • 15 May 2020
  • 4 reacties
  • 333 Bekeken

Recent overgeschakeld naar Proximus, momenteel heb ik een Internet + TV pack. Via mijn werk kan ik nu echter deelnemen aan het Packs for Employees programma. 

 

Op de PFE pagina kan ik kiezen tussen een nieuw pack of tussenkomst in mijn huidig abonnement. Kies ik echter voor dit laatste, dan toch vraagt hij steeds om een nieuw product te configureren. Maar dit nieuwe pack is echter duurder dan Internet + TV.

PFE:

Internet + TV

Het PFE pack dus iets meer dan 10 euro duurder terwijl de internet uploadsnelheid zelfs trager is! Er zit enkel een vaste lijn bij, maar deze gebruiken wij niet.

 

Waarom kan ik dus niet mijn huidig pack blijven behouden?

icon

Beste antwoord door KoenN 15 May 2020, 13:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@putmans PFE is niet beschikbaar op een pack internet + tv, wanneer je hiervan wil genieten heb je een minimus of familus pack nodig.
Indien je dit niet neemt kan er geen PFE geactiveerd worden, via de werkgever kan je hier ook meer info over krijgen.
Een minimus pack is een pack internet + tv en een gsm-abonnement bij Proximus.
Mvg, Koen

@KoenN Ik ben nu overgeschakeld naar een Minimus, maar nog steeds probeert de PFE pagina mij een nieuw product te doen kiezen. Waarom is dit?

ter info: pas maandag komen de medewerkers van proximus hier terug op het forum langs.

Reputatie 7
Badge +3

@putmans Zowel bij PFE als bij Affinity heb je soms de indruk dat je nieuwe producten aanvraagt terwijl dat toch niet het geval is. Het kan ook zijn dat jouw producten niet compatibel zijn met de PFE-formule dat aangeboden wordt door jouw werkgever. Groetjes Antonella

Reageer