Skip to main content

In november kreeg ik een aanrekening voor een SMS die ik niet verstuurd heb.

Nu zie ik dat voor deze maand al 3,59 € aangerekend wordt voor SMS-en oproepen die ik niet gemaakt heb.

Kan daaraan verholpen worden?

Als je het nog niet gedaan zou hebben, vul je best in je profiel jouw gsmnr. 

Proximus medewerkers kunnen dit dan bekijken. 

Andere forumleden kunnen dat profiel niet zien. Dus het blijft privê. 

 

Zelf zou je ook nog kunnen zoeken van welke firma deze sms'en komen. Aan de hand van inhoud sms'en die je krijgt of het nummer dat gebruikt werd. 

 


@slunserosti Pas maandag kan iemand van Proximus zelf je hiermee verder helpen 

mss is het dienst door derden!

zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen in de aangegeven als privé vakken.

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

waar staat dit op je factuur: → Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus


@slunserosti Dit betreft een corporate gsm-abonnement via de werkgever. Wij kunnen het lopend verbruik hiervan niet raadplegen. Je kan de details via MyProximus inkijken. Betreft dit derde diensten?

Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus

Groetjes,
Antonella


Reageer