Vraag

Hallo Proximus kom jullie handel maar halen!!!

  • 22 February 2020
  • 11 reacties
  • 357 Bekeken

Ik ben het echt beu nu, het internet van Proximus is waardeloos eveneens TV 

Dan heb je ook nog eens een support die de naam niet waard is !

Dus alsjeblief, kom alle rommel maar ophalen !

 


11 reacties

Ter info: in het weekend komt niemand langs hier op het forum.

Als buitenstaander weet ik niet wat proximus allemaal am ondernomen heeft om je problemen op te lossen, is er al een happyhouse technieker langs geweest om alles te analyseren 

zie > http://www.proximus.be/happyhouse 

NB: proximus zal geen aparatuur bij je thuis komen afhalen je kunt altijd in een proximus center je aparatuur binnenbrengen als je van zin bent je opzeg te doen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Ter info: in het weekend komt niemand langs hier op het forum.

Als buitenstaander weet ik niet wat proximus allemaal am ondernomen heeft om je problemen op te lossen, is er al een happyhouse technieker langs geweest om alles te analyseren 

zie > http://www.proximus.be/happyhouse 

Het enige wat die kunnen doen is… geen antwoord geven op de “snelle chat” maar wel een link zenden voor een tevredenheids- enquête :upside_down:   

ik weet wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat je juist allemaal voor hebt maar het enigste wat je zelf kunt doen is apparatuur herstarten of resetten en als dat allemaal niet lukt moet het inderdaad door proximus opgelost worden en als je naar 0800 22 800 belt kunnen ze je daar mss verder helpen, je kunt ook bellen tijdens het weekend, enfin ik probeer je maar wat te helpen/wat raad te geven in de mate ik kan, ik ben natuurlijk maar een actief forumlid en geen proximus medewerker! 

ik weet wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat je juist allemaal voor hebt maar het enigste wat je zelf kunt doen is apparatuur herstarten of resetten en als dat allemaal niet lukt moet het inderdaad door proximus opgelost worden en als je naar 0800 22 800 belt kunnen ze je daar mss verder helpen, je kunt ook bellen tijdens het weekend, enfin ik probeer je maar wat te helpen/wat raad te geven in de mate ik kan, ik ben natuurlijk maar een actief forumlid en geen proximus medewerker! 

Bedankt voor je hulp, maar alles al geprobeerd en eens stopt het ;-)

 

Reputatie 6
Badge +3

Je mag ook niet vergeten dat je naar een callcenter belt die maar met een draaiboek werken. Dat is de zogenaamde eerste lijn ondersteuning. Het is pas bij escalatie naar de tweede en derde lijn wanneer er effectief technische mensen er naar kijken. Dat is bij ieder bedrijf zo dat ze werken met callcenters.Daarmee wil ik niet zeggen dat ze jouw problemen niet moeten oplossen.

Daarom dat ik ook gevraagd heb of er een technieker al ter plaatse geweest bvb een happyhouse technieker want vanop afstand alles oplossen is niet altijd simpel en daarom beter ter plaatse laten analyseren; maar mss is dat al gebeurd, anders kan Luc deze zelf aanvragen, daarom heb ik die link erbij gezet, enfin natuurlijk aan Luc de keuze 

Reputatie 6
Badge +3

Jouw advies was correct. Ik wou gewoon extra achtergrondinformatie geven hoe een supportafdeling werkt. Inderdaad het is aan Luc om te beslissen.

Als de problemen te lang aanslepen en er gebeurd niks dan is het natuurlijk te begrijpen dat je het op den duur moe wordt.

Reputatie 6
Badge +3

Dan rest er nog de ombudsman maar dat is ook een heel lang traject of een klacht indienen via Test Aankoop. Maar eerst een happyhouse technieker aanvragen.  Ik begrijp het volkomen dat wanneer er niets gebeurd je het op den duur moe wordt.

https://www.test-aankoop.be/klagen

19. Bemiddelings- en geschillenbeslechtingsprocedure 19.1 In geval van moeilijkheden in verband met de uitvoering van de Overeenkomst, kan de Klant zich richten tot de Klantendienst van Proximus. De klachten over ongerechtvaardigde buitengebruikstelling moeten worden ingediend binnen vijf kalenderdagen na de buitengebruikstelling. Indien de klacht na deze termijn wordt ingediend, wordt de periode tussen de vijfde dag en de dag waarop de klacht wordt ingediend, niet in aanmerking genomen bij de berekening van de schadevergoeding. 19.2 Indien de Klant het niet eens is met de beslissing van Proximus met betrekking tot zijn klacht, kan hij zich wenden tot de Bemiddelingsdienst voor Telecommunicatie (Koning Albert II-laan 8, bus 3, 1000 Brussel, tel.: 02/223.06.06 fax: 02/219.86.59, plaintes@mediateurtelecom.be, www.mediateurtelecom.be) die wettelijk opgericht werd bij het Belgisch Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie. 19.3 De bepalingen van de Overeenkomst zijn onderworpen aan het Belgisch recht.

Dat kun je altijd natuurlijk via ombudsman of testaankoop … maar in geval er nog geen happyhouse technieker langs geweest is zou ik inderdaad ook toch eerst dit aanaarden en als het ook geen aarde aan de dijk brengt kan Luc nog altijd overwegen om klacht neer te leggen bij deze instanties of ook bv simpel van operator veranderen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Luc_0219 

Beste,

het spijt me dat je niet tevreden bent over onze producten.

We hebben contacten met de technische diensten en vragen hen om dit op te volgen.  Je bericht is doorgestuurd.

Vriendelijke groeten,

Tina

 

 

Reageer