Skip to main content

Sinds deze morgen geen inkomende emails meer, op geen van onze emailboxen en nergens (webmail, outlook, proximus app). uitgaande mails is geen probleem.
klantendienst meermaals gebeld, met belofte dat de tweede lijns support mij zou terugbellen binnen de 5 minuten, ondertussen 4u verder na het eerste telefoontje en nog steeds geen reactie.

Is wel een ramp voor onze zaak, dat we geen vragen, bestellingen van onze klanten kunnen beantwoorden.

iemand een oplossing?
note: in my proximus bij email krijg een melding technische storing. 

@dave ds Het is redelijk druk bij de 2de lijn dus het kan inderdaad zijn dat het langer duurt. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Kan je eens een testmail naar jezelf proberen sturen via de webmail?


Beste,
al die tests hebben we reeds doorlopen, zonder enig resultaat, dus deze naar ons eigen komen ook niet toe.
eveneens in de webmail ingelogd met ons @skynet account ipv van ons @domein.be heeft geen resultaat.

 


@dave ds Kan je je gegevens eens toevoegen aan je forumprofiel?


@DaisyS  is aangepast


Probleem opgelost, 
net beginnen al mijn emails binnen te lopen.
Geen idee wie het heeft opgelost? geen reactie gehad van proximus.(ook gemaild naar DNS master, ik vermoed dat zij het hebben opgelost).

case clost