Sinds deze morgen geen inkomende emails meer, op geen van onze emailboxen en nergens (webmail, outlook, proximus app). uitgaande mails is geen probleem.
klantendienst meermaals gebeld, met belofte dat de tweede lijns support mij zou terugbellen binnen de 5 minuten, ondertussen 4u verder na het eerste telefoontje en nog steeds geen reactie.
Is wel een ramp voor onze zaak, dat we geen vragen, bestellingen van onze klanten kunnen beantwoorden.
iemand een oplossing?
note: in my proximus bij email krijg een melding technische storing.
Kan je eens een testmail naar jezelf proberen sturen via de webmail?
Beste,
al die tests hebben we reeds doorlopen, zonder enig resultaat, dus deze naar ons eigen komen ook niet toe.
eveneens in de webmail ingelogd met ons @skynet account ipv van ons @domein.be heeft geen resultaat.
Probleem opgelost,
net beginnen al mijn emails binnen te lopen.
Geen idee wie het heeft opgelost? geen reactie gehad van proximus.(ook gemaild naar DNS master, ik vermoed dat zij het hebben opgelost).
case clost
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.