Aanmelden in Call Connect lukt niet vandaag. Foute username en paswoord zegt ie.
Ik moet dringend vandaag de doorschakeling aanpassen wegens wachtdienst. Mensen kunnen ons niet bereiken.
Dringend hulp nodig!
Aanmelden in Call Connect lukt niet vandaag. Foute username en paswoord zegt ie.
Ik moet dringend vandaag de doorschakeling aanpassen wegens wachtdienst. Mensen kunnen ons niet bereiken.
Dringend hulp nodig!
Ik vrees dat u in het weekend beroep hiervoor zult moeten doen op de 0800 22800 “technical support” of 080022500 voor business klanten)
Geen Proximus moderatoren aanwezig op dit publieke forum in het weekend (en feestdagen)
De chat is een robot en de technische dienst neemt niet op. Helaas.
Tiens, raar als ik daarstraks probeerde kon ik na enkele vragen gesteld te hebben aan de robot een medewerker kiezen…..
De business helpdesk (05800 22500) werk toch ook op zaterdag ??
Ik krijg dit als antwoord van de robot:
Een Business Expert is best geplaatst om je verder te helpen. Zij zijn beschikbaar van maandag tot zaterdag, van 8u tot 18u30. Selecteer "Bel me terug" en we contacteren je binnen de openingsuren.
Helaas is het zondag vandaag. :(
Louter ter info: Op de chat krijg ik dit als antwoord :
The Proximus assistant says goodbye.
You are now chatting with the Proximus Helpdesk
Om uw call connect na te kunnen kijken, had ik graag uw volledige naam, adres, klant of telefoonnummer gehad en uw BTW nummer dan kan ik u verder helpen. Merci
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.