Skip to main content

Aanmelden in Call Connect lukt niet vandaag. Foute username en paswoord zegt ie.

Ik moet dringend vandaag de doorschakeling aanpassen wegens wachtdienst. Mensen kunnen ons niet bereiken.

Dringend hulp nodig!

Ik vrees dat u in het weekend beroep hiervoor zult moeten doen op de 0800 22800 “technical support” of 080022500 voor business klanten)

Geen Proximus moderatoren aanwezig op dit publieke forum in het weekend (en feestdagen)


@Joost Van Durme of via “chat” contact opnemen nu.

Contacteer onze klantendienst | Proximus


De chat is een robot en de technische dienst neemt niet op. Helaas.


@Joost Van Durme 

Tiens, raar als ik daarstraks probeerde kon ik na enkele vragen gesteld te hebben aan de robot een medewerker kiezen…..


De business helpdesk (05800 22500) werk toch ook op zaterdag ??


Ik krijg dit als antwoord van de robot:

 

Een Business Expert is best geplaatst om je verder te helpen. Zij zijn beschikbaar van maandag tot zaterdag, van 8u tot 18u30. Selecteer "Bel me terug" en we contacteren je binnen de openingsuren.

 

Helaas is het zondag vandaag. :(


Louter ter info: Op de chat krijg ik dit als antwoord : 

The Proximus assistant says goodbye.

You are now chatting with the Proximus Helpdesk

Om uw call connect na te kunnen kijken, had ik graag uw volledige naam, adres, klant of telefoonnummer gehad en uw BTW nummer dan kan ik u verder helpen. Merci

 


Reageer