beste,
regelmatig heb ik problemen met bizz switch. wanneer ik die wil activeren zegt mijn smartphone dat ik verbonden moet zijn met het internet, terwijl ik heel duidelijk verbinding heb.
telkens moet ik dan naar het call center bellen en merken ze daar dat er weer een of ander mis gelopen is. ik betaal er al jaren voor en dikwijls is die dienst ineens op non-actief gezet. wie doet dat daar zonder dat ik dat aanvraag?
er is zelfs al een vermoeden dat het te maken had met mijn extra dienst waarvoor ik ook betaalde om de nummer van de beller te kunnen zien. ik heb het dan maar opgegeven om steeds te vragen dat ik die dienst ook echt wil. het was toch hopeloos.
vrijdag was mijn bizz switch weer niet te activeren. ik bel naar het call center en daar krijg je nu een ‘ticketting’… dus geen medewerker waarmee je doorverbonden wordt om het probleem onmiddellijk op te lossen. de medewerker verzekerde me dat ik binnen de 10 minuten zou gebeld worden. wanneer ik de oproep na 20 minuten beantwoord, wordt de verbinding ineens verbroken en wacht ik tot proximus mij opnieuw probeert te bereiken. er komt geen 2de poging! ik heb dan zelf nog es teruggebeld dat ik echt zat te wachten omdat ik telefoons van mijn klanten moest kunnen ontvangen. wanneer ik niet op mijn kantoor ben, moeten mijn klanten mij kunnen bereiken! daar dient bizz switch toch voor.
na een 2de vraag van mij werd er een nieuwe ticketting opgesteld en zouden ze mij zeker bellen.
ik heb de rest van de dag HELEMAAL NIKS MEER VAN PROXIMUS GEHOORD.
voor een kleine zelfstandige is dit echt niet meer werkbaar.