Beste
Mijn gsm is gepikt, en nu heb ik voor de verzekering mijn aankoopbewijs nodig. Dit vindt ik echter niet terug. Ik heb mijn toestel samen met mijn abonnement aangekocht.
Beste
Mijn gsm is gepikt, en nu heb ik voor de verzekering mijn aankoopbewijs nodig. Dit vindt ik echter niet terug. Ik heb mijn toestel samen met mijn abonnement aangekocht.
Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten. bv als de aankoop via ee shop zou gebeurd zij , in welke shop enz...
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Dag
met vriendelijke groeten
Dagmar
Hi
Ik zou graag men aankoopfactuur willen krijgen dat ik online besteld heb 611563*** deze is men klant nummer ik heb die zeer dringend nodig dank
ik merk dat er vandaag mails verzonden zijn.
is dat wat je nodig had?
is je communicatietaal met ons OK in het Frans? of passen we aan naar NL?
groeten,
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.