Beantwoord

4 dagen zonder TV en internet?

  • 9 January 2018
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Beste, ik wil even laten weten dat ik zeer ontevreden ben met mijn proximus dienstverlening momenteel.
Vrijdag 5/1 start ik mijn pc op en ik heb geen internetverbinding, ik ben hier even zoet mee geweest om het te proberen op te lossen, maar ik geraakte niet verder, mijn tv werkte ook niet.Dus heb ik naar de klantendienst gebeld, vrijdag had ik de keuzeknop technische problemen met tv ingedrukt. Ik had daar een dame aan de lijn, en die heeft me proberen verder te helpen, maar dit lukte ook niet. Ze wilde dan maandag een technieker langs sturen, omdat ik dit echt wel te lang vond, ging ze voor mij een nieuw decoder regelen en die zou de volgende dag geleverd worden bij een krantenwinkel in de buurt waar ik deze zou kunnen ruilen. Dit was voor mij een aanvaardbare oplossing. ( Blij was ik hier ook niet mee, ik was vroeger bij telenet en ik heb daar ook eens een probleem gehad en dit was dezelfde dag nog opgelost, een technieker in de buurt is daarvoor gecontacteerd geweest, en ik had eigenlijk hetzelfde verwacht) Zaterdag wacht ik op het SMSje dat dit zou bevestigen, geen smsje gehad. Zondag bel ik dus terug naar de klantendienst omstreeks 9 u dezelfde keuzeknop. Ik kreeg een man aan de lijn, Deze wist me te vertellen dat er blijkbaar niets geregeld was, hij zag wel dat ik de melding gemaakt had, dit was alles. Hij ging dit voor mij in orde brengen dan, maar dit kon volgens hem pas dinsdag ten vroegste. Dit vond ik niet acceptabel en ik verteld hem dat dan ook.
ik heb mijn pc en mijn internet ook nodig voor onze zelfstandig bedrijf. Hij antwoordde mij dat het zondag was en dat dit zomaar niet kon. ik wilde nog iets zeggen, maar deze meneer verbrak (volgens mij) gewoon de verbinding. ik was een beetje verbijsterd en belde terug, dezelfde keuzeknop technische storing tv) ik kreeg verbinding EN dit werd METEEN WEER verbroken.???
Ik belde dus NOG maar eens terug maar nam nu keuze menu internetproblemen. Hier kreeg ik terug een dame aan de lijn. Deze dame was ten eerste al gewoon vriendelijk aan de lijn en zij stelde zich voor met naam. S. DW. Zij heeft naar mijn grieven geluisterd en ze heeft zich geëxcuseerd voor het ongemak dat ik ondervond. Ze kon mij ook niet onmiddellijk voort helpen, maar ze heeft er toch voor gezorgd dat ik maandagvoormiddag iemand langs gestuurd krijg.
Dit is voor mij dan terug een aanvaardbare oplossing. Let wel, ik ben helemaal niet te spreken over haar twee collega's. Als ik met mijn klanten zo omga, zal ik niet lang zelfstandig moeten blijven .
En de tijd dat ik het zonder tv en internet moet doen is volgens mij veel te lang. vind ik niet echt kunnen. Ik ben nochtans wel een goede klant voor jullie maandelijks veronderstel ik, en ik ben niet iemand die om de haverklap van provider verandert, ik ben dit nu ook niet direct van plan, maar ik verwacht wel een tegenprestatie. Ik ben nog maar een tweetal jaar bij proximus, voordien was ik bij telenet, maar mijn decoder is dus ook nog maar twee jaar oud. Had ik gewoon zaterdag geholpen geweest, dan was het daarbij gebleven. Maar deze manier van werken vind ik alles behalve professioneel.
Een ontevreden klant,
Els Van Gansen
elsvangansen@gmail.com
icon

Beste antwoord door LorentzV 10 January 2018, 09:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Els,

Dat is zeker niet fijn om te horen, ik heb dan ook de bevoegde diensten aangesproken om deze gesprekken te analyseren en hier gevolg aan te geven. Anderzijds heb ik ook een kredietnota aangemaakt ter waarde van €65,34, deze zal je dan ook terugvinden op jouw volgende factuur.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer