Vraag

Live TV & Zenders


Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen ivm de Live TV & zenders kunnen jullie in dit topic terecht.

68 reacties

Kan je de zenders al her nummeren met de V7 ?

Reputatie 2
Badge

Ik ben de zenders aan het nazien of er taalondersteuning op is en die software zit er denkelijk nog niet op . Of ik kijk over iets mischien .

Als ik het alsnog vind meld ik het hier wel dan 

Reputatie 1
Badge

De audio loopt niet echt synchroon.

Reputatie 1
Badge

De tv gids is echt ondermaats en praktisch gezien voor mij zo goed als onbruikbaar. Hopelijk gaat men terug naar de oude tv gids want anders wordt dit echt een afknapper. Nog iemand van dit gedacht?

Reputatie 2
Badge

Ik vind hem net beter geworden .

Eens je het door hebt is het handiger en niet zo kris kras zoals het andere menu .

Ik vind het gemakkelijk dat je op deze manier kunt zappen meer overzicht zo op wat er aan het uitzenden is.

 

Reputatie 1

Ik vind de layout van de vorige tv-gids beter. Toen had je in 1 oogopslag de gids van een paar zenders gezien, en dat op een bepaald tijdstip. nu moet je bij de guide echt één voor één naar het kanaal gaan om daar de planning te zien.

In het overzicht van het Home-scherm, zie je wel wat er op dat moment speelt, en ik veronderstel daaronder wat suggesties wat er nog volgt (binnenkort op tv). Maar ik vind dit iets minder interessant dan de vorige tv-gids.

 

Reputatie 1
Badge

Ik vind hem net beter geworden .

Eens je het door hebt is het handiger en niet zo kris kras zoals het andere menu .

Ik vind het gemakkelijk dat je op deze manier kunt zappen meer overzicht zo op wat er aan het uitzenden is.

 


Meer overzicht zeg je...en je kan maar 1 zender tegelijk zien.

Het beeld en geluid loopt niet synchroon. Niet op YouTube, Netflix of op de gewone programma’s. Dat is erg vervelend. Opnieuw opstarten verhelpt het probleem niet...

Reputatie 2
Badge

Heb al YouTube getest op video en clips en ondervind daar geen probleem mee alvast .

Heb je verschillende kanalen geprobeerd ook want zelfs als ik via de gsm of tablet kijk kun je dat ook hebben maar dat ligt niet aan je toestel maar aan die het hebben geupload naar YouTube dus test het zo ook even dan de kleine preview die je ziet happerd wel en als je oets verzet naar u menu hoor je wel een happerend geluid dat wel .

Netflix zelfde als altijd hier geen problemen tegen anders dan we ervan gewoon zijn.

 

Deze topic is nu wel alleen voor live en zenders

Voor apps kun je best op de juiste topic posten .

 

Mvg

Benny vdw ,

De layout van de vorige TV-gids was inderdaad beter. Daar had je in één oogopslag een overzicht van wat er bezig was op de verschillende zenders.

 

Verder vind ik dat zappen tussen zenders trager gaat dan bij de V5C die ik daarvoor had en dan bij de V5 bij m’n schoonouders. Bij deze vorige decoders krijg je zo goed als meteen de stream van het volgende kanaal te zien. Bij de v7 wordt er iedere keer een zwart tussenscherm met het logo van de zender getoond (en programma-info, al wordt er ook dikwijls “geen informatie” weergegeven, ipv de titel van het lopende programma).

Reputatie 1
Badge

De layout van de vorige TV-gids was inderdaad beter. Daar had je in één oogopslag een overzicht van wat er bezig was op de verschillende zenders.

 

Verder vind ik dat zappen tussen zenders trager gaat dan bij de V5C die ik daarvoor had en dan bij de V5 bij m’n schoonouders. Bij deze vorige decoders krijg je zo goed als meteen de stream van het volgende kanaal te zien. Bij de v7 wordt er iedere keer een zwart tussenscherm met het logo van de zender getoond (en programma-info, al wordt er ook dikwijls “geen informatie” weergegeven, ipv de titel van het lopende programma).

 

Overschakelen van zender gaat bij mij ook trager.

Heb je ook problemen met de audiosynchronisatie?

Reputatie 2
Badge

Ik had dit ook al vermeld idd dat er een kleine pauze zit tijdens het zappen .

Ik had ook even last met de nieuwe layout maar echt mee bezig geweest en moet toegeven voor mij is het handiger.

Ook het spoelen vind ik een verbetering je kunt nu per seconde spoelen wat ik persoonlijk handig vindt.

Maar daarvoor zijn we hier omdit te testen uiteraard het is wel idd aanpassen en dacht ook eerst nee dit is niet zo goed maar nu het gewoon te zijn is het handig vind ik .

In het home menu heb je wel dat als ik op films ga staan daar ook even wat tijd voor nodig is .

Reputatie 2
Badge

Heeft iedereen na de remote control update dat er op geen enkel kanaal tijdens zappen en op de zenderpost zelf staat .. (geen info beschikbaar).

Op alle kanalen voor de moment .

 

Mvg

Benny

Reputatie 1
Badge

Heeft iedereen na de remote control update dat er op geen enkel kanaal tijdens zappen en op de zenderpost zelf staat .. (geen info beschikbaar).

Op alle kanalen voor de moment .

 

Mvg

Benny


Inderdaad, dat is zo.

Reputatie 1
Badge

Wegens draaiende pijltjes op elke zender heb ik men modem gereboot. Daarna was de rc niet meer verbonden. Ik ben toch een 10 tal minuten bezig geweest om deze terug te verbinden.

 

12.34h en ik lig er weer uit, enkel draaiende cirkels en foutmelding P131

 

Update 13.15h: Bij switchen van zender nog regelmatig uitval.

Ik heb vele malen op de dag dat het beeld op zwart gaat of dat ik de melding krijg "geen signaal" soms ook andere meldingen. De duur van de storing is van 2 seconden tot wel 30 minuten.

Weet iemand hoe ik van die storingen afkom.?

Momenteel kan ik geen TV kijken, melding ; “Proximus TV service niet beschikbaar”. 

De decoder al gereboot maar dit helpt niet. Ik kan wel ‘offline’ kijken maar heb op deze manier geen toegang tot mijn opnames.

Reputatie 7
Badge +4

Bruno,

 

Je kan geen live TV kijken of je kan geen opnames bekijken?

Reputatie 2
Badge

Hier geen problemen ben nu een programma ook aan het herzien en ondervind geen problemen .

Regio Kruibeke oost Vlaanderen

 

Reputatie 2
Badge

Wat ik slecht vind ik is het live tv menu waar je op het uur kunt zien wat er deze moment op tv is

Dat menu vind ik slecht de grote tiles kort tegen elkaar .

Na een half uurtje werkte alles terug.

Ik kon geen opnames bekijken. Ik kon wel ‘offline’ kijken, waardoor ik wel TV kon kijken maar niets meer.

Als de TV op staat gebruik en ik wil weten hoe laat het is, dan druk op op de programmagids. Dit is denk ik de enige plaats waar het huidige uur wordt weergegeven.

Bij Home of na het drukken op ‘OK’ heb je deze info niet. Nochtans is er rechtsboven wel plaats om dit weer te geven.

Ik mis dit een beetje..

Reputatie 2
Badge

Idd Bruno dit zou een handige knop zijn .

Ik vind het ook vervelend dat je naar een menu moet om het uur te kunnen zien idd .

Reputatie 1
Badge

Kan je nog een herinnering instellen om naar een andere zender te switchen? Ik vind deze optie niet meer terug maar die is voor mij heel handig.

Reputatie 1
Badge

Het surround geluid komt er niet door. Ik heb al zitten spelen met de settings maar het lukt me niet.

Ik ben met een optische kabel verbonden naar mijn Philips HTB55. Vroeger met de v3 werkte dit wel.

Reageer