Hoi, ik heb zonet per ongeluk een opname gewist, kan ik dit nog ongedaan maken?
Bladzijde 1 / 1
Kan je ons via een privebericht doorgeven welk programma je gewist hebt samen met de zender
en je lijnnr of klantennr natuurlijk
dan bekijken we dit voor je
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
en je lijnnr of klantennr natuurlijk
dan bekijken we dit voor je
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Ik ben er ook net in geslaagd om de laatste aflevering van De Infiltrant te wissen.
Kan u me helpen?
Kan u me helpen?
Koen27031979 kan u het telefoonnummer doorgeven waarover het gaat? Via onderstaande link aub? Dan kijken we dit graag voor u na. Groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik ben benieuwd of het in bovenstaande gevallen is gelukt om de opnames terug te halen. Ik he. Namelijk ook op alle afleveringen wissen gedrukt ipv 1 aflevering.
Het terugplaatsen door Proximus mag alleen maar meer uitgevoerd worden als de opname(s) door een defect/fout in het systeem verdwenen/gewist zijn!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.