Graag asap enige uitleg,
Bedankt en met vriendelijke groet, N
Nicole Daems
via de gewone chat kan ik blijkbaar geen info verkrijgen, een mail sturen gaat evenmin ????
Beste,
==========
DRINGEND !
==========
Ik werd vorige week gebeld voor mijn PAY & GO over te zetten naar een maandelijks abonnement. Dit interesseert mij en in wou zelf een abonnement aanschaffen en kwam daarbij aan een “EPIC”-abonnement van 12,99 € in promo en nadien 15,99€ dacht ik.
Maar bij de input van de gegevens moest ik uiteindelijk 1€ OVERSCHRIJVEN, maar dit kon enkel met een KREDIETKAART, en die heb ik niet, toch niet geactiveerd ! Ik heb er wel recht op, maar ontving pas mijn NIEUWE KAART gezien de vorige vervalt op 12/19 en ik wil liever geen KREDIETKAART gebruiken. Kan ik die betaling van 1€ niet uitvoeren met BANCONTACT ?
Mijn GSM-nr is 0474 087 *** - ik ben jarig op 14/11 en verwacht een smartphone-geschenk…. Dit zou ook handiger zijn met een vast abonnement. Dank bij voorbaat voor de info.
ps. Ik wil geen abonnement +smartphone kopen, enkel een maandelijks abonnement, ik dacht aan een EPIC-abonnement met 1,5 GB .
Als het dringend is er maar één optie en dat is nog vlug bellen naar de helpdesk
0800 22 800
Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Beste
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.