Vraag

Wifi verbinding maar geen internet

  • 14 May 2019
  • 1 reactie
  • 2150 Bekeken

Sinds december ongeveer hebben wij problemen met onze wifi verbinding. In het begin viel de verbinding constant weg, zowel op de gsm, laptop als tablets. Er zijn toen 3(!!!!) Techniekers geweest om alles na te kijken. De modem is 2 keer vervangen en aan het straat is alles in orde (zeggen ze).
De dag nadat de technieker is langs geweest gaat het nog redelijk goed, maar dan beginnen de problemen altijd terug.
Nu komt er bij de wifi verbinding op te staan "verbonden, geen internet" zelfs niet na het heropstarten van de modem of gsm/tablet/laptop. Ik belde laatst (weer) naar de klantendienst en kreeg iemand aan de lijn dat er precies weinig zin in had om mij echt te helpen. Jammer want wij waren al langer aan het twijfelen om de overstap naar een andere maatschappij te nemen, maar door deze persoon is het nu zo goed als zeker.
De oplossing van de klantendienst was "dan moet u dat zeker doen mevrouw, nog een prettige dag." Is dat de nieuwe policy binnen Proximus? Zijn er genoeg klanten dus we beginnen met de oude buiten te werken? We zijn bizz klanten en hebben maandelijks een serieuze factuur voor zaken die niet goed werken en dan zo'n antwoord....

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Sofie, je mag me gerust via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorsturen, dan kijk ik het graag even voor je na.
Als je graag een gratis technieker (HappyHouse) nog even ter plaatse wenst om alles even na te kijken, aarzel zeker niet om dit via onderstaande link aan te vragen:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html

Grtjs,

Charlotte

Reageer