Ik heb ondertussen 2 vragen/klachten:
- Bij het installeren van de nieuwe decoder liep het gisteren mis. Na het doorlopen van alle procedures (o.a. resetten van PLC-adapters, modem, decoder), het vele wachten aan de telefoon en het worden verder geholpen door geduldige collega's (weliswaar zonder het gewenste resultaat) was de diagnose van de laatste van de 4 collega's dat het goed zou zijn om een WiFi booster aan te schaffen of te huren. Ik vind dit heel vreemd. Met de oude decoder lukte het probleemloos. Met de nieuwe decoder zou ik extra kosten moeten maken? Kan je mij hierover contacteren? Ik vind dit niet kunnen.
- De procedures van gisteren verliepen door de lange wachttijden (gemiddeld 30 minuten vooraleer iemand de telefoon opneemt) niet rimpelloos. Ik ervaar dit als weinig klantvriendelijk. Vandaag ontdekte ik dat het stellen van een vraag / formuleren van een klacht zoniet nog moeilijker gaat. Op de website word je van hier naar daar gestuurd. Er wordt alles aan gedaan om toch maar geen persoonlijk contact te hebben. Na 30 minuten proberen, lukte het mij toch via dit forum. Mogelijk niet het juiste kanaal, maar ik zag geen andere mogelijkheid. Deze werkwijze getuigt van heel weinig klantvriendelijkheid.
Met vriendelijke groeten
Joost