Skip to main content
Heb tijd geleden een bbox 3 laten installeren, sedert dien valt wifi signaal om de 20 sec uit en terug aan, iemand ook dit voor gehad?
Als je wifi regelmatig uitvalt wil dat zeggen dat de kwaliteit van je wifi signaal niet optimaal is , in eerste instantie is het sowieso niet slecht om je modem eens volledig te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken, als het probleem hierna echter blijft raad ik je aan volgende link te bekijken om te zien hoe je jouw wifi signaal kan optimalizeren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
Ter bijkomende info: mss best ook eens Wave afzetten om te zien of het dan in orde is, heb daar ook problemen door gehad.

Bij bepaalde toestellen krijg je problemen als wave opstaat, kun je cheken via de bbox zijn interface

>

http://192.168.1.1

daar inloggen als "user" en "wachtwoord" staat op een sticker van de bbox zelf

Reageer