Skip to main content
Hallo,

Ik wil de Charge HR3 lavender edition te bestellen en hierbij wil ik een play and go waardebon gebruiken. Ik had gevraagd aan 1 van de proximus medewerkers via chat of dit mogelijk was en dit zou geen probleem zijn.

Bij het willen bestellen kopiëerde ik de code van de play and go waardebon twv 100 euro maar er staat dat de kortingscode ongeldig is.

Waardebon is nogtans geldig tot 14/06/2019

Hoe kan dit ?

Mvg, Vanessa
Dag Vanessaken,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen
Deed ik al, heb het nogmaals gedaan.

1ste contact was via de chat

Dan moest ik naar de winkel gaan

Die zeiden me dat ik terug de website moest contacteren of telefonisch...

Dus dat heb ik gedaan, eerst het nummer 1910, die stuurden me door naar het nummer 1927, die zeiden tegen me om terug naar de shop te gaan !!!

Heb gezegd dat ik reeds al geweest was, ze hebben de mail met die play code nogmaals doorgemaild maar dit haalde uiteraard nog niets uit.

Ik heb opnieuw gebeld, ik moest even aan de lijn wachten en "toevallig" werd de verbinding verbroken.

Dit gaat echt te ver !
Tot op heden werd ik door elke proximus medewerker, zowel in de shop, telefonisch,via email EN via jullie chat telkens doorverwezen naar iemand anders/ andere afdeling.

Als ik op play and gold mijn gespaarde goudstukken omruil tegen een waardebon twv 100 euro dan verwacht ik ook dat ik die waardebon kan gebruiken en dit is dus tot op heden nog steeds niet het geval !

Ik zal dan ook contact opnemen met een ombudsman !

Mvg,

Vanessa

Reageer