Skip to main content
Mijn moeder heeft een pay and go nummer. Bij de laatste keer dat ze herladen heeft, heeft ze ook gratis belminuten gekregen. Nu klaagt ze dat, als ze belt, het blijkbaar eerst van het normaal belkrediet afgaat en niet van de gratis belminuten. Is dit normaal? Of zijn er specifieke regels voor de gratis belminuten?
In afwachting van een antwoord van iemand van proximus geef ik deze info al mee:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_bonus/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/pay-and-go-bonus-herlaadbonus.html
Mijn moeder heeft een pay and go nummer. Bij de laatste keer dat ze herladen heeft, heeft ze ook gratis belminuten gekregen. Nu klaagt ze dat, als ze belt, het blijkbaar eerst van het normaal belkrediet afgaat en niet van de gratis belminuten. Is dit normaal? Of zijn er specifieke regels voor de gratis belminuten?

Beste LDS,

kan je het juiste type p&g kaartje doorgeven ? eventueel in je profiel haar gsm nummer ? dan kunnen we dit eens navragen.

Groeten

Tina

Reageer