Ik ben op 5 november overgestapt naar Telenet. Ik heb op 7 november een factuur gekregen waar de restwaarde binnen het pack (1-5nov) correct verrekend is.
Echter is er op een ander telefoonnummer (!) apart internet, telefonie en gsm aangerekend voor een bedrag dat meer is dan wat ikj vroeger betaalde.
Ik ben sedert gisteren aan het bellen naar de klantendienst maar blijkbaar komt er niemand tot een oplossing. Het ergste is dan nog dat iedere medewerker een ander antwoord geef
(13/11) Persoon 1: Wij passen dit aan, bel misschien eens terug moest het nog niet in orde zijn tegen de vervaldag.
(14/11) Persoon 2: Alles betalen, je krijgt dan wel je geld daarna terug. Dit is toch geen oplossing, gezien ik geen klant meer ben heb ik absoluut geen vertrouwen meer in dat ik het teveel terugkrijg en daarenboven is het de klant zelf die er weer zal mogen achterna gaan. De klant is toch koning?
Jullie kunnen blijkbaar geen bedrag in mindering brengen nochthans een maand geleden lukte dat wel als tegemoetkoming voor de problemen…
(14/11) Persoon 3: Ik zal de factuur bevriezen, je hoeft ze niet te betalen, je zal dit zien op MyProximus. Geverifieerd, niet te zien dat de factuur bevroren is.
Dit kan toch niet dat een bedrijf zoals jullie dit niet kan rechtzetten!! Sorry, maar jullie klantendienst e, service is een ramp, en dat is meteen ook de reden waarom ik jullie naar vele jaren verlaten heb. Dit kan zo niet verder.
Graag een oplossing!
Mvg,
/Tom