Vraag

verkeerd programma

  • 29 July 2019
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Ik krijg sinds vandaag op de Nederlandse el even sports 3 voortdurend reclame voor de pro league terwijl er iets anders in de tv gids staat . Kan iemand mij hierbij helpen aub.?

4 reacties

mss in afwachting van verder hulp door het proximus team al eens proberen om je decoder spanningsloos te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken om te zien of het iets helpt...
Martin
Bedankt voor de tip maar heb reeds met de dienst storingen gebeld vanwege blokjes op het beeld en ineens dit probleem aangekaart en de uitleg was dit is wss een beslissing van hogerop . Ik krijg dezelfde promotieloop voor pro league als op de voetbalkanalen . daarentegen op eleven sports 3 franstalig krijg ik wel de juiste programatie te zien . Mijn mening is dat degene die dekanalen programeert dit verkeerd heeft gedaan maar ik ken er ook niet veel van en ik weet ook niet hoe het in zijn werk gaat maar zou graag weten bij wie ik terecht kan .
Vriendelijke groeten
dan best een reactie hier afwachten van iemand van het proximus forum team als ze deze post doornemen.
Reputatie 7
Badge +4
Op dit ogenblik is er geen uitzending op die zender en inderdaad enkel reclame. Ik kan nu dus moeilijk testen of het zich nu nog voordoet. Heb je dit al de hele tijd sinds je dit gepost hebt of heb je toch al uitzendingen kunnen bekijken ?

Reageer