Beantwoord

Verkeerd adres!

  • 6 March 2019
  • 3 reacties
  • 514 Bekeken

Hallo,

ik krijg nu al voor de tweede keer post van Proximus die niet aan mij gericht is. Het gaat hier over een firma: Advanced Belgian Software. Ik vind er niets over terug op internet. Waardoor ik de brief opende om te kijken of ik meer informatie in de brief vond. Aangezien het een rekening is (en zelf een herinnering) neem ik aan dat de firma in kwestie een fout adres heeft opgegeven. Weet iemand wat ik nu het best doe?

Groeten, Wendy
icon

Beste antwoord door M_016 6 March 2019, 14:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Terugsturen naar afzender : "onbekend op dit adres", uw adres schrappen op de enveloppe (zodat de brief zeker niet terugkomt) en in de dichtstbijzijnde brievenbus gooien
Veiligheidshalve doet u ook dit:
stuur een e-mail naar Px
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html )
e-mail - ik heb een ander vraag - ik ken mijn nr (u geeft het uwe op) - ik heb een vraag over mijn factuur (niet direct een andere oplossing blijkbaar) - een klacht indienen (of een andere vraag) - onderaan rechts mail ons = tekst invoeren (factuur op mijn adres voor een mij onbekende x met klantennr y , reeds gemeld, gelieve dit recht te zetten / verder te voorkomen, brief/factuur teruggestuurd als onbekend op mijn adres)
op deze wijze is er een schriftelijk bewijs voor derden (ombudsman/rechtbank/incassobureaus/deurwaarders) mochten er later eventueel problemen optreden (u krijgt normaal direct een ontvangstbevestiging/dossiernr per e-mail)
kunnen de Proximus medewerkers hier op het forum dit niet direct laten corrigeren/natrekken bij de bevoegde dienst, als TS alle gegevens doorstuurt in een privébericht en Proximus een email adres doorgeeft waarop je dan een gescande kopie insluit van deze brief? die mailadressen bestaan maar ken ze niet vanbuiten, maar dat zullen ze dan wel doorgeven ook welke je hiervoor kunt gebruiken.
Bedankt, M_016 en Martin, ik heb dus inderdaad een mailtje verstuurd en verstuur ook de brief terug naar de verzender. Ik denk dat ik hiermee niets fout doe en zodoende krijgt de firma x ook geen problemen.
MVG Wendy

Reageer