Ik heb eind vorige maand een internet+TV abonnement aangevraagd. Ik kreeg hierbij de melding dat de Proximus netwerkinfrastructuur geverifieerd diende te worden en dat dit op dat ogenblik niet kon gebeuren omwille van een administratief probleem. Nu drie weken later nog geen uitklaring van het probleem, hoewel ik hier al meerdere keren uitleg voor ben gaan vragen (zowel via chat, als in een Proximuscenter). Er wordt dan steeds beloofd dat men hiervoor binnen de twee werkdagen contact met mij gaat opnemen, maar ik heb nog niets vernomen... ? Ik ben ook al eens in een winkel van de concurrentie langsgeweest en die kunnen meteen hun netwerkinfrastructuur op mijn adres verifiëren. Ik heb een beetje de indruk dat er met mijn voeten gespeeld wordt. Zijn er hier mensen die hetzelfde voor hebben (gehad)?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ignace
Ik heb eventjes jouw aanvraag nagekeken.
Ze hebben nagekeken en blijkbaar is er geen infrastructuur aanwezig op jouw adres.
Er moet bekeken worden wat nodig is voor de infrastructuur te zorgen en daar is een dossier voor lopend.
groetjes Samantha
Ik heb eventjes jouw aanvraag nagekeken.
Ze hebben nagekeken en blijkbaar is er geen infrastructuur aanwezig op jouw adres.
Er moet bekeken worden wat nodig is voor de infrastructuur te zorgen en daar is een dossier voor lopend.
groetjes Samantha
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.