Zowel telefonisch als via de winkel probeerde ik vandaag extra uitleg te krijgen bij de tekst op de website (https://www.proximus.be/nl/id_cr_move/particulieren/producten/verhuizen-zonder-zorgen.html):
“Verhuis je internet, vaste lijn, tv (en mobiel)
Verwittig ons 2 weken op voorhand. De technicus zorgt voor een pico bello installatie op je nieuwe adres.
Kost van je verhuis: € 59
€ 0 met een bestaand of nieuw Tuttimus- of Familus-pack1”
Aan de telefoon zei men mij dat deze promo niet langer liep. In de winkel kreeg ik het antwoord dat bij een verhuizing steeds € 59 moet betaald worden. Ervan uitgaan dat de tekst op de website klopt, was op eigen risico. Zonder zorgen ben ik jammer genoeg dus niet meer...
In beide gevallen stel ik me de vraag wat die tekst dan op de website staat te doen.
Stel dat de tekst toch correct zou zijn (wat dus wordt ontkend via twee officiële Proximuskanalen), heb ik hierbij de volgende vragen:
- Wat moet er verstaan worden onder een nieuw Tuttimus- of Familus-pack? (ik heb momenteel Minimus)
- Hoelang moet je bij de switch van het ene naar het andere pakket het nieuwe pack behouden?