Ik ben onlangs verhuisd en normaal ging proximus gisteren komen om mij aan te sluiten. Ik heb echter niemand gezien of gehoord. Ik vind dit nogal onbeleefd als ik express thuis blijf om hierop te wachten. Kan ik nog iemand verwachten of maak ik een nieuwe afspraak? R4WEBSHOP004905383.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Stefanie,
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Kan je op je profiel je klantnummer of telefoonnummer aanvullen aub? Dan kijken we na of er een afspraak voorzien is.
Groeten Geert
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Kan je op je profiel je klantnummer of telefoonnummer aanvullen aub? Dan kijken we na of er een afspraak voorzien is.
Groeten Geert
Ok. Heb ik gedaan.
Wanneer ik de gegevens nakijk stel ik vast dat er inderdaad een werkorder voorzien was voor gisteren 09/07. Het order is echter niet toegewezen aan een technicus, momenteel staat het ook nog in verwerking bij de dispatch.
Ik heb de verantwoordelijke van die dienst onmiddelijk op de hoogte gebracht, zodra we feedback krijgen brengen we je op de hoogte.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Ik heb de verantwoordelijke van die dienst onmiddelijk op de hoogte gebracht, zodra we feedback krijgen brengen we je op de hoogte.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Ok dank u wel. Zou dit lang duren denkt u?
Ik hoop vandaag nog een afspraak te kunnen maken voor hopelijk deze week nog.
Geert
Geert
Ok dank u wel
Ik heb zelf alles geïnstalleerd nu. Kan ik morgen langsgaan in een proximus center om alles te activeren?
Mvg
Mvg
Dag Stefanie,
De afspraak voor de aansluiting en activatie staat gepland op maandag 15/07/2019 tussen 16u30 en 20u.
Groetjes,
Antonella
De afspraak voor de aansluiting en activatie staat gepland op maandag 15/07/2019 tussen 16u30 en 20u.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.