Ik heb verschillende opnames gedaan met mijn decoder v5. Na enige tijd zijn deze verdwenen. Als ik kijk op de website van Proximus tv en op mijn Proximus tv app staan deze daar wel tussen. Ik heb mijn modem als een gereset en mijn decoder ook. Niets helpt, ik zie de opnames nergens terug op mijn decoder.
Bladzijde 1 / 1
hi hans
Indien de opnames nog zichtbaar zijn op je app of de site zou het moeten lukken om deze terug op je decoder te zien na een reboot
kan je deze even als volgt proberen :
schakel zowel modem als decoder uit
schakel eerst de modem terug aan en wacht een 5tal min
schakel dan pas de decoder terug aan
Indien dit niet zou werken kan je me dan via prive je klantennr doorgeven samen met de namen van de programma's die je mist ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
Indien de opnames nog zichtbaar zijn op je app of de site zou het moeten lukken om deze terug op je decoder te zien na een reboot
kan je deze even als volgt proberen :
schakel zowel modem als decoder uit
schakel eerst de modem terug aan en wacht een 5tal min
schakel dan pas de decoder terug aan
Indien dit niet zou werken kan je me dan via prive je klantennr doorgeven samen met de namen van de programma's die je mist ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.