Beste
Ik vind in mijn abonnement een vast telefoonnummer terug terwijl ik geen vaste lijn heb of wil, kan dit aub aangepast worden in mijn abonnement aub?
+ de mindering in de kosten eventueel hierdoor?
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
Pas maandag komt er terug iemand langs van het Proximus team op het forum hier, die je kan verder helpen naargelang het pack dat je nu hebt.
Ondertussen kun je zelf al zien welke pack mogelijkheden Proximus heeft > klik hier
en andere pack combinaties > klik hier
Pas maandag komt er terug iemand langs van het Proximus team op het forum hier, die je kan verder helpen naargelang het pack dat je nu hebt.
Ondertussen kun je zelf al zien welke pack mogelijkheden Proximus heeft > klik hier
en andere pack combinaties > klik hier
Dimitri,
Vul je je profielgegevens verder aan ? Klantennummer ?
Ter info : een internetlijn had ook een "vast telefoonnummer"
Als je gegevens zijn ingevuld, kijken we het graag voor je na.
Groeten
Tina
Vul je je profielgegevens verder aan ? Klantennummer ?
Ter info : een internetlijn had ook een "vast telefoonnummer"
Als je gegevens zijn ingevuld, kijken we het graag voor je na.
Groeten
Tina
Dag Dimitri,
Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.
Je hebt geen vaste telefoonlijn. Dit is het fictief nummer van je internetlijn.
Groetjes,
Antonella
Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.
Je hebt geen vaste telefoonlijn. Dit is het fictief nummer van je internetlijn.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.