Skip to main content
Beste



Ik vind in mijn abonnement een vast telefoonnummer terug terwijl ik geen vaste lijn heb of wil, kan dit aub aangepast worden in mijn abonnement aub?



+ de mindering in de kosten eventueel hierdoor?



Groetjes
Ter info:

Pas maandag komt er terug iemand langs van het Proximus team op het forum hier, die je kan verder helpen naargelang het pack dat je nu hebt.



Ondertussen kun je zelf al zien welke pack mogelijkheden Proximus heeft > klik hier

en andere pack combinaties > klik hier
Dimitri,

Vul je je profielgegevens verder aan ? Klantennummer ?

Ter info : een internetlijn had ook een "vast telefoonnummer"

Als je gegevens zijn ingevuld, kijken we het graag voor je na.

Groeten

Tina
Dag Dimitri,

Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.

Je hebt geen vaste telefoonlijn. Dit is het fictief nummer van je internetlijn.

Groetjes,

Antonella

Reageer