Beste
Ik heb een Proximus B-box 3V+.
Laptop met Windows10 is via netwerkkabel verbonden met B-box 3V+.
In het usb aansluitingspunt op de voorkant van de B-box 3v+ heb ik een usb geheugen stick van 16gb geplaatst.
Met de laptop zie ik het volgende in de GUI van de modem bij USB:
- Status: Connected
- Name: Removable device Device
- Type: Storgage
- State: Mounted successfully
- File System: NTFS Size
- (MB): Used/Total: 4769 / 14999
- Explore files: \\mymodem\Disque_partage
DNLA én Samba zijn ingeschakeld.
Het lukt mij echter niet om de gegevens op de usb stick te lezen via Windows Verkenner op de laptop.
Hoe kan ik de gegevens op de usb stick in Windows Verkenner bekijken terwijl de usb stick in de usb poort van de Proximus B-box 3V+ zit?
Met de info die ik op dit forum vond, lukt dit niet.
Ik heb aan Proximus technische hulp gevraag maar men weigert mij een e-mailadres te bezorgen van de technische dienst van Proximus.
Proximus heeft doorverwezen naar dit forum.
Met vriendelijke groeten
J. D.
Bladzijde 1 / 1
Ik werk ook onder windows 10 en als ik in de explorer
\\mymodem
invoer, dan krijg ik de toegang tot mijn usb stick maar af en toe kan ik ook geen files meer downloaden of uploaden, dan helpt het bij mij door de bbox3V+ even te herstarten (spanning 10 sec onderbreken van de bbox) één enkele keer moest ik in dit geval de bbox resetten maar nu lukt het gewoon terug door de bbox heropstarten gelukkig gebeurt dit niet al te frequent bij mij.
\\mymodem
invoer, dan krijg ik de toegang tot mijn usb stick maar af en toe kan ik ook geen files meer downloaden of uploaden, dan helpt het bij mij door de bbox3V+ even te herstarten (spanning 10 sec onderbreken van de bbox) één enkele keer moest ik in dit geval de bbox resetten maar nu lukt het gewoon terug door de bbox heropstarten gelukkig gebeurt dit niet al te frequent bij mij.
@Martin
Dank u voor uw reactie maar het resetten van de B-box 3V+ bracht geen oplossing.
Weet u soms hoe ik de technische dienst van Proximus kan contacteren (via e-mail of webformulier) om mijn probleem te melden?
Dank u voor uw reactie maar het resetten van de B-box 3V+ bracht geen oplossing.
Weet u soms hoe ik de technische dienst van Proximus kan contacteren (via e-mail of webformulier) om mijn probleem te melden?
via online mail formulier als je de flow volgt op > http://proximus.be/contact
> hulp op maat
> ik ken mijn nummer
>
ik heb een technisch probleem
> Internet
> klacht indienen
> vanonder rechts klikken op "mail ons"
en daar je vraag probleem uitleggen
Je kunt ook eerst proberen door een privébericht te sturen als hier niemand van het Proximus team zelf reageert op je vraag.
een privé bericht sturen > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
PS: houd ons op de hoogte van de eventuele oplosing die je krijgt, want ik heb het probleem ook af en toe zoals reeds uitgelegd, dank u,
Martin.
> hulp op maat
> ik ken mijn nummer
>
ik heb een technisch probleem
> Internet
> klacht indienen
> vanonder rechts klikken op "mail ons"
en daar je vraag probleem uitleggen
Je kunt ook eerst proberen door een privébericht te sturen als hier niemand van het Proximus team zelf reageert op je vraag.
een privé bericht sturen > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
PS: houd ons op de hoogte van de eventuele oplosing die je krijgt, want ik heb het probleem ook af en toe zoals reeds uitgelegd, dank u,
Martin.
@Martin
Sorry voor mijn late reactie.
Ik had al mijn vragen gesteld via het online mailformulier en ik werd doorverwezen naar dit forum.
Dit kreeg ik als antwoord:
Beste
Zoals ik reeds zei, kunnen wij op deze materie geen onderteuning geven van proximus uit, ik kan dus geen mailadres geven waar u hiervoor terecht kan
Ik verwijs u nogmaals door naar ons forum: https://nl.forum.proximus.be/ om een antwoord hiervoor te kijgen.
Mijn excuses voor het ongemak & het lange wachten
Met vriendelijke groeten
Het Proximus team
Ref. [THREAD_ID:192951185343]
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Proximus de B-box 3V+ verkopt en verhuurt, maar als men daar een technische vraag over stelt dat men dan geen antwoord krijgt maar wel van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Is er dan echt geen e-mailadres waar men de technische dienst van Proximus kan contacteren?
Sorry voor mijn late reactie.
Ik had al mijn vragen gesteld via het online mailformulier en ik werd doorverwezen naar dit forum.
Dit kreeg ik als antwoord:
Beste
Zoals ik reeds zei, kunnen wij op deze materie geen onderteuning geven van proximus uit, ik kan dus geen mailadres geven waar u hiervoor terecht kan
Ik verwijs u nogmaals door naar ons forum: https://nl.forum.proximus.be/ om een antwoord hiervoor te kijgen.
Mijn excuses voor het ongemak & het lange wachten
Met vriendelijke groeten
Het Proximus team
Ref. [THREAD_ID:192951185343]
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Proximus de B-box 3V+ verkopt en verhuurt, maar als men daar een technische vraag over stelt dat men dan geen antwoord krijgt maar wel van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Is er dan echt geen e-mailadres waar men de technische dienst van Proximus kan contacteren?
jd.home bij mijn weten is die usbpoort nog niet volledig actief en kan je bv al wel toestellen opladen.Groeten Els
Ik ken ook geen mailadres van de technische dienst, mss dat er hier één of ander forumlezer dit wel kent en deze hier dan kan mededelen.
Persoonlijk heb ik na het verschillende maal de vraag te stellen of de specialisten ter zake er weet van hadden dat het van tijd tot tijd voorvalt dat de usb drive aangesloten op de usb van de bbox3v+ onaanspreekbaar wordt, als eerste antwoord gekregen dat ze het gingen doorgeven aan de specialisten en dan kreeg ik later het antwoord dat ze in dit verband geen enkele ondersteuning geven!
PS: de Bbox3v+ is niet te koop wel in gratis bruikleen.
Edit:
- heb net nog eens een test gedaan: als ik de wifi op de bbox3V+ even uitzet (via toets vooraan) en terug aanzet, dan wordt de USB-stick op de usb-poort aangesloten ook onaanspreekbaar en moet ik eerst de bbox heropstarten om het terug in orde te krijgen.
- Nog een andere test: als ik een tweede USB-stick aansluit op de andere bbox usb-poort en deze dan verwijder dan net het zelfde verhaal voor de eerste USB-stick, onbruikbaar en moet terug heropstarten om de eerste USB-stick weer te kunnen gebruiken
Persoonlijk heb ik na het verschillende maal de vraag te stellen of de specialisten ter zake er weet van hadden dat het van tijd tot tijd voorvalt dat de usb drive aangesloten op de usb van de bbox3v+ onaanspreekbaar wordt, als eerste antwoord gekregen dat ze het gingen doorgeven aan de specialisten en dan kreeg ik later het antwoord dat ze in dit verband geen enkele ondersteuning geven!
PS: de Bbox3v+ is niet te koop wel in gratis bruikleen.
Edit:
- heb net nog eens een test gedaan: als ik de wifi op de bbox3V+ even uitzet (via toets vooraan) en terug aanzet, dan wordt de USB-stick op de usb-poort aangesloten ook onaanspreekbaar en moet ik eerst de bbox heropstarten om het terug in orde te krijgen.
- Nog een andere test: als ik een tweede USB-stick aansluit op de andere bbox usb-poort en deze dan verwijder dan net het zelfde verhaal voor de eerste USB-stick, onbruikbaar en moet terug heropstarten om de eerste USB-stick weer te kunnen gebruiken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.