Beste
Ik heb gisteren avond mijn Samsung A8 geüpdatet. Sindsdien heb ik geen mobiele gegevens meer?
Telefoneren lukt nog wel.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
Bladzijde 1 / 1
Dag Eliash,
Heb je het toestel als eens herstart?
En de instellingen nagekeken?
Je kan meer info vinden via www.proximus.be/toestelhulp
Mocht het dan nog niet lukken kan je altijd via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team
Heb je het toestel als eens herstart?
En de instellingen nagekeken?
Je kan meer info vinden via www.proximus.be/toestelhulp
Mocht het dan nog niet lukken kan je altijd via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/instellingen-om-te-surfen-via-4g-of-3g.html
Heeft me verder geholpen 🙂
Heeft me verder geholpen 🙂
Enkel ter bijkomende info: bij waren die instellingen niet veranderd met de update 9 van gisteren op mijn Samsung galaxy note 8
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.