Skip to main content
Dag, ik zie in mijn bibliotheek mijn apps staan. Ga ik daar heen staat er, even geduld. Na een 20 minuten nog steeds hetzelfde. Is dat normaal? Ik heb ook extra tv bundels enz. Of heeft dat er niets mee te maken.

groeten marcel
heb je de decoder al eens heropgestart of indien het nog niet lukt, gereset:

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
heb je de decoder al eens heropgestart of indien het nog niet lukt, gereset:

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Die reset knop zijn dan niet al mijn instellingen kwijt en ook niet de verbinding met mijn afstandbediening. Het eerste heb ik gedaan maar dat helpt niet....
bij een reset ben je niet alles kwijt maar als je afstandsbediening ingesteld hebt om in RF te werken in plaats van infra rood (wat de standaard optie is) dan moet je die via de menu van je decoder terug als RF instellen.
Bedankt, zal het straks eens proberen.

Reageer