Bij het uitgesteld kijken bv programma van gisteren, start het programma wel maar na enkele minuten stopt het beeld en draait het "laad"symbooltje alsof er geladen wordt maar gebeurt er niks meer.
Bij live kijken gebeurt het dat er niks wordt gestart en is er weer het "laad"symbooltje . Even op pauze knop drukken en opnieuw play knop kan er voor zorgen dat het programma toch start maar niet in "live" maar wel uitgesteld vanaf ergens in begin van het programma.
Bladzijde 1 / 1
heb je de decoder al eens gereset
best eens het volgende uitvoeren in deze volgorde
hoe decoder resetten klik hier
best eens het volgende uitvoeren in deze volgorde
- decoder spanningsloos zetten
- bbox resetten en dan wachten tot DSL lampje continu blijft branden (en je terug kunt surfen)
- Decoder resetten
hoe decoder resetten klik hier
Ik raad inderdaad ook de reset van de decoder even aan. Laat je ons iets weten?
OK zal alles eens resetten als huisgenoten geen TV kijken via decoder.
Ik laat nog iets weten.
Ik laat nog iets weten.
Alles gereset en het werkt in ieder geval beter. Voorlopig nog geen blokkages gehad.
Bedankt!
Bedankt!
wekt gewoon voor geen meter
ik kan naar moviemax kijken
ik kan naar netflix kijken
ik kan op youtube naar films kijken
de decoder heeft er al totaal niets mee te maken want ik kijk op de laptop via internet
dit is gewoonweg de meest slechte tv app/website die er bestaat
mocht het niet zijn voor de huisgenoten, ik had proximus tv al lang buitengesmeten
dat fucking cirkeltje komt men strot uit !!!
ik kan naar moviemax kijken
ik kan naar netflix kijken
ik kan op youtube naar films kijken
de decoder heeft er al totaal niets mee te maken want ik kijk op de laptop via internet
dit is gewoonweg de meest slechte tv app/website die er bestaat
mocht het niet zijn voor de huisgenoten, ik had proximus tv al lang buitengesmeten
dat fucking cirkeltje komt men strot uit !!!
Heb je al via het forum door de proximus medewerkers een antwoord gekregen op je probleem,
of hebben de proximus forummedewerkers je probleem al eventueel doorgegeven aan de specialisten te zake voor verder onderzoek, enfin in ieder geval komen ze maandag terug langs op het forum om je verder te helpen naar een oplossing....
of hebben de proximus forummedewerkers je probleem al eventueel doorgegeven aan de specialisten te zake voor verder onderzoek, enfin in ieder geval komen ze maandag terug langs op het forum om je verder te helpen naar een oplossing....
ik kan naar moviemax kijken
ik kan naar netflix kijken
ik kan op youtube naar films kijken
de decoder heeft er al totaal niets mee te maken want ik kijk op de laptop via internet
dit is gewoonweg de meest slechte tv app/website die er bestaat
mocht het niet zijn voor de huisgenoten, ik had proximus tv al lang buitengesmeten
dat fucking cirkeltje komt men strot uit !!!
op wat voor toestel werk je momenteel voor de site ?
windows pc of mac ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.