Vraag

TV en ondertitels

  • 21 January 2019
  • 7 reacties
  • 1601 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik last van dat de teletekst ondertitels steeds aanstaan, bij instellingen staat dit nochtans af het is een versie V5 compact dat ik heb iemand nog een idee ?

7 reacties

Je hebt twee mogelijkheden bij het aanzetten/afzetten van ondertitels
- Alle zenders tegelijk
- welbepaalde zenders
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Als die uit staan en je toch nog ondertitels krijgt dan zou ik de decoder eens heropstarten door hem 5 seconden volledig stroomloos te zetten.
Martin, op de zenders die ondertitels ondersteunen en ja de de decoders is al herstart en zonder stroom gezet
Heb je het over TT 888 of ondertitels zoals aangegeven in de bovenstaande link.
In ieder geval als heropstart en reset niet helpt zal hopelijk iemand van het proximus team je kunnen verder helpen als ze je post hier lezen.
PS: reset >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
ja over TT 888
Reputatie 7
Badge +4
Indien je de decoder nog niet hebt gereset, kan je de reset dan eens proberen.
reset is gedaan geweest maar probleem blijft hetzelfde
Kan je even via DM naar Proximus Team sturen over welke lijnnummer het precies gaat? Ik zie twee lijnen actief staan op jouw account.

DM: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer