Skip to main content
App vermeldt steeds "oeps er ging iets verkeerd"
Gedesinstalleerd en nu werkt paswoord en account niet meer. Een maand bij Proximus aangesloten en gebruiksvriendelijkheid is onder nul
Ter info: best effen afwachten tot een proximus medewerker hier terug langskomt om je instellingen even na te trekken en eventueel een aanpassing te moeten doen.
Kan je even jouw klanten- en/of lijnnummer toevoegen aan jouw profiel op het Forum hier? Dan kijk ik even wat er aan de hand is.
Ik heb net hetzelfde probleem...

Whats going on Proximus ?
Ik heb net hetzelfde probleem...

Whats going on Proximus ?


Hi, kan je de app nu nog even proberen, dit zou voor je moeten werken
Ik heb net hetzelfde probleem...

Whats going on Proximus ?


Hi, kan je de app nu nog even proberen, dit zou voor je moeten werken




Werkt nog steeds niet, krijg de melding dat er iets fout loopt...
Kan je me via prive de login doorgeven waarmee je de app wil gebruiken ?
Kan je me via prive de login doorgeven waarmee je de app wil gebruiken ?



Na herinstallatie blijkt de app nu wel te werken... ?

Reageer