na 7 bezoeken aan een Proximus shop nog steeds niet in geslaagd om bij een Familus 4 GSM nummers te koppelen naar een Tuttimus pack tussen ieder bezoek 3 tot 4dagen , vandaag weer niet gelukt blijkbaar nu iets veranderd aan een van de gsm nummer zou gebeurd zijn op 24 feb ,daarvoor moet je toch een 5 dagen voor nemen om dit te verwerken dus ben je een dag te vroeg. Dit zijn de woorden van de bediende in de Proximus shop vandaag zijn we reeds 6maart
zal nog lukken deze maand
Bladzijde 1 / 1
Dag BD,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
alle vandaag nog eens langs geweest in proximus center bezoek nr8 nog steeds niet geluk om dit tpack samen te stellen
Vorige week van jullie een dossier nummertje en de kous was af ,verder ook niets meer van gehoord
alvast bedankt voor de service
Vorige week van jullie een dossier nummertje en de kous was af ,verder ook niets meer van gehoord
alvast bedankt voor de service
Sorry, ik laat nakijken wie dit behandelt en afwerkt.
Groeten,
Tina
Groeten,
Tina
Beste, er is een collega toegewezen om dit te behandelen : op welk nummer kan ze je best bereiken , aub , mvg, Tina
graag via privéberichtje ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.