Skip to main content
Volgens "mijn verbruik" op myproximus.be belt ons vast toestel via de vaste lijn zichzelf op tijdens de 'kantooruren', t.t.z. gefactureerd aan 0.80€ per oproep. Hoe dat gebeurt (en hoe dat überhaupt mogelijk is), is ons een raadsel, maar gezien deze oproepen gefactureerd worden, zouden we graag een stopzetting zien van deze malafide praktijk.
twiede



Stel je dit vast op onze app of (ook) op de my proximus pagina op onze website?



Groeten Geert
gegevens komen van www.proximus.be
Dag twiede,



Dergelijke aanrekeningen gebeuren als de phonemail belt om de boodschap door te geven dat er werd ingesproken. Indien je de phonemail wenst uit te schakelen, is dit uiteraard mogelijk.



Groetjes,



Antonella
Thanks, AntonellaD ! ... Weer een mysterie en het daaraan gekoppeld wantrouwen uit de wereld (in casu le petit monde de twiede).
Dag AntonellaD,



is dit nieuw? Want vroeger werd daar toch niks voor aangerekend.



Groeten,

Caroline
Dag carooke,



Nee, dat is niet nieuw.



Groetjes,



Antonella
Vaste lijn:

Phone mail basic belt u x tijd gratis elk uur op om een ingesproken bericht na te laten

Phone mail is desgewenst een gratis abo optie maar de gesprekken die u maakt naar uw voice mail zijn betalend aan nationaal tarief

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_msg_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-berichten-beluisteren-wissen-bewaren.html



Toegegeven …. op mobiel is het wel gratis (in uw abo & voor u naar uw voice mail,... immers de persoon die u gebeld heeft, heeft in zekere zin de communicatie al betaald)
M_016 Bedankt voor de duidelijke uitleg!
nog een geluk dat er niet iedere keer 80 cent aangerekend wordt elk uur om een ingesproken bericht na te laten ☺️

Reageer