Sinds gisteren zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus.
We hebben 2 access points van Telenet die ook zouden moeten werken op het netwerk van Proximus.
Nu ondervinden we dat dit toch niet zo simpel is als het lijkt.. Boven hebben nu we helemaal geen wifi wat enorm vervelend is.
Hoe kunnen we dit best oplossen ?
Het type access point is AP7465CE-TN
Ik heb al verschillende handleidingen etc. gelezen en uitgeprobeerd maar niets lijkt te werken.
Ook heb ik beide access points gereset, zonder resultaat.
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
tip: stel ondertussen ook eens je vraag op userbase.be/forum waar er veel zitten met TN ervaring
Ik vrees dat u deze TN- toestellen niet zult kunnen gebruiken bij Px - het betreft "rebranded" toestellen (beheerd via MijnTelenet) met een eigen specifieke "firmware" - tenzij u en de fabrikant en een admin login en paswoord zou kunnen opsporen om "standaard" firmware erop te zetten
P.S.
Op basis van onderstaande zou het een Compal toestel zijn
https://www.netweters.be/t5/WiFi/AP7465CE-TN-specificaties-gezocht/td-p/32350
maar op de betrokken cbn-website is niet direct hierover iets (meer) terug te vinden
P.S.
Op basis van onderstaande zou het een Compal toestel zijn
https://www.netweters.be/t5/WiFi/AP7465CE-TN-specificaties-gezocht/td-p/32350
maar op de betrokken cbn-website is niet direct hierover iets (meer) terug te vinden
Een tijd geleden is dit hier ook al ter sprake gekomen het was zo dat door telenet die op één of ander manier alleen bruikbaar maakt voor hen, maar details ken ik niet.
Dus het zal een kwestie zijn van iemand te vinden die de truc kent om dit te omzeilen!
Dus het zal een kwestie zijn van iemand te vinden die de truc kent om dit te omzeilen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.