Skip to main content
Kreeg bezoek van Proximus ...een technieker die waarschijnlijk niet graag werkt op maandag

keek niks na en zei dat mijn keuken WiFi stoort .die keuken staat er al jaren.

toen ik een opmerking maakte dat alles prima werkte tot een paar weken geleden kreeg ik als antwoord dat hij ook kon vertrekken .

en dat hij mij al uitlegde hoe en waardoor...ik ben 50 jaar ouder dan die man en hun uitleg is Chinees voor mij .

ben dus NIKS verder.

slecht beeld,storing en WiFi die wegvalt.

betalen mogen we wel.
hi, ik heb even gecontroleerd wat de technieker heft gedaan op je locatie

je werkte voordien met wifibridge en de technieker heeft vast gesteld dat je wifinetwerk heel zwak is tot aan dit toestel

Dit probleem ligt jammer genoeg aan je binnennetwerk, vandaar dat de technieker je een PLC verbinding heeft aangeraden

je kan mogelijk nog wel werken via een wifibridge indien je dit echt wenst en je de nodige aanpassingen kan uitvoeren

je kan meer uitleg vinden over de verschillende opties via deze link

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html?v1=social&v2=proximus-cuo-dimelo&v7=technical-internet



Op basis van wat de technieker meld zou hij deze aanpassingen ook deels al willen uitvoeren hebben maar wou je liever geen wijzigingen op je installatie ?
Die bridge staat er al jaren en is door jullie diensten geplaatst,de volledige installatie

en nogmaals ik ben geen technieker.

hij heeft met moeite de WiFi sterkte gemeten.

en we moesten maar een kabel leggen .....WIJ

Hij stelde niks voor enkel een plc ...wat dat dan ook moge zijn en jullie hebben er geen zei hij erbij

hopelijk helpt de plc
voorbeeld van aansluiting met PLC's (powerline) bvb Magic 1 of Magic 2 > klik hier




Zo ,eindelijk opgelost …..met een nieuw ethernetkabeltje van 1m.van decorder naar bridge.

waarschijnlijk kon jullie technieker de fout “zien” moest hij willen kijken hebben.

een medewerker van mediamarkt gaf mij de raad om kabel te vervangen...deze kunnen plots haperen en stuk gaan.

jullie diensten kunnen de klanten er ook attent op maken !

dit zou veel verhelpen want niet iedereen is technisch onderlegd. Elk zijn vak .

mvg 

luc


Reageer