Supergebruiker, hoe zit het met jou?

  • 4 March 2019
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Welkom in het superuser gedeelte van het Proximus-forum. Als je hier terecht komt, dan is dat omdat we hebben gemerkt dat jij iemand bent die graag anderen helpt, die al een actieve rol speelt op dit forum, en die we willen vertrouwen. Dit onderwerp is alleen zichtbaar voor jou en de Proximus Community Managers, voornamelijk ThomasP en mijzelf.

Wil je ons helpen om dit forum meer coöperatief, leuker en effectiever te maken? We hebben veel ideeën, maar we horen ook graag uw ideeën! Ben je geïnteresseerd, heb je aanvullende vragen, suggesties, opmerkingen?

7 reacties

Is het al mogelijk om toch wat meer details te geven in welk opzicht er veel gaat veranderen op het forum?

Wat ook volgens mij hier mankeert is zoals er op andere media voorzien is zoals facebook en twitter b.v.b. om een knop (link) toegankelijk te maken om een privébericht te sturen want hoeveel maal wordt hier niet altijd die link in talrijke berichten altijd maar opnieuw gepost door medewerkers van het Proximus team en door ook anderen waar ik ook toebehoor.
En is een mogelijkheid voorzien om een document in te sluiten in een privébericht kan ook heel interessant zijn.
Reputatie 7
Badge +6
De wijzigingen zullen geleidelijk aan gebeuren, vooreerst gaan we ons concentreren op het feit dat onze support agenten rechtstreeks op het forum zullen actief zijn, en niet langer via een software tool.
Dat zal ook gevolgen hebben voor het versturen van de priveberichten, die we eigenlijk zoveel mogelijk willen beperken tot het absoluut noodzakelijke. De concrete uitwerking daarvan bestuderen we nog.
Bijlagen meesturen met een privébericht kan inderdaad vooralsnog niet, de software die we gebruiken laat dit niet toe.
Nieuwe features en mogelijkheden van het forum zullen o.a. hier in dit sub-forum besproken worden.
Reputatie 7
Badge +4
ok hou mij op de hoogte groeten
Reputatie 7
Badge +6
Hallo, iedereen.
Hier is hoe we het beloningssysteem willen organiseren om ons "super-user" programma te lanceren.

Ten eerste, in fase 1, die tot eind 2019 zal duren, zullen we de top 3 van de deelnemers aan het forum om de drie maanden belonen. De gebruikte criteria zijn:

1. Het aantal commentaren en likes (minstens 100 commentaren en 10 likes)
2. De kwaliteit van de verstrekte opmerkingen en antwoorden

We zullen een speciale post doen waarin we de geselecteerde mensen aankondigen. Deze 3 maanden zijn jullie natuurlijk de 2 die behouden blijven.

Ik nodig u daarom uit om een keuze te maken:

- 2 bioscoopkaartjes (Kinepolis of UGC of Imagix) (u moet vooraf de bioscoop kiezen)
- 10 € bij Decathlon/H&M/Inno/Casa/itunes
- 15 € bij Neuhaus/As Adventure
- 3 VOD (als de topgebruiker Proximus TV heeft)
- 20 € bij Proximus (voor een smartphone)
- Het equivalent van 15 € aan premiepunten

In fase 2, aan het einde van het jaar, zullen we de top 3 van het jaar een substantiëler geschenk aanbieden, en waarom niet de mogelijkheid om te modereren op het forum.

Laat ons het cadeau van jouw keuze weten 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Proficiat aan @Martin, @M_016 en @Antoon1 met jullie titel van 'super user'

Om jullie te bedanken voor jullie grote hulp, wil ik jullie graag uitnodigen om een keuze te maken uit onderstaande geschenken.

- 2 bioscoopkaartjes (Kinepolis of UGC of Imagix) (u moet vooraf de bioscoop kiezen)
- 10 € bij Decathlon/H&M/Inno/Casa/itunes
- 15 € bij Neuhaus/As Adventure
- 3 VOD (als de topgebruiker Proximus TV heeft)
- 20 € bij Proximus (voor een smartphone)

Jullie mogen me dit gerust via een privé bericht doorgeven. Als jullie nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om mij aan te spreken! 😉

Een grote dankjewel vanwege het ganse Forum Team
Reputatie 7
Badge +1
Proficiat aan @Martin, @M_016 en @Antoon1 met jullie titel van 'super user'

Om jullie te bedanken voor jullie grote hulp, wil ik jullie graag uitnodigen om een keuze te maken uit onderstaande geschenken.

- 2 bioscoopkaartjes (Kinepolis of UGC of Imagix) (u moet vooraf de bioscoop kiezen)
- 10 € bij Decathlon/H&M/Inno/Casa/itunes
- 15 € bij Neuhaus/As Adventure
- 3 VOD (als de topgebruiker Proximus TV heeft)
- 20 € bij Proximus (voor een smartphone)

Jullie mogen me dit gerust via een privé bericht doorgeven. Als jullie nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om mij aan te spreken! 😉


Een grote dankjewel vanwege het ganse Forum Team


Hartelijk bedankt voor dit. Heb een privé bericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Martin , @Antoon1 proficiaat met de supergebruiker prijs.
Hopelijk heb je die goed ontvangen.
Hebben julie nog specifieke vragen of opmerkingen hier ?
Laat gerust iets weten 🙂

Reageer