Ik heb vorige week vrijdag de voucher voor 1 maand gratis studio 100 go pass geactiveerd.
Ik heb met zowel op mijn smartphone als tablet aangemeld. Maar toch staan nog heel veel filmpjes enzo versleuteld. Dan moet ik weer inloggen, dat lukt, dan kom ik terug op de app en toch werkt het weer nog altijd niet... Zo kan ik ook een voucher van 1 maand cadeau doen hoor!
Ik heb via Facebook en via mail al contact gehad, maar geen antwoord of oplossing gekregen.
Heel jammer...
Is er iemand hier die ons kan helpen???
Bladzijde 1 / 1
Dag Lesley,
Heb je de activatie gedaan via Proximus Tv?
Zijn er nog andere toestellen verbonden met de app?
Mvg, Koen
Heb je de activatie gedaan via Proximus Tv?
Zijn er nog andere toestellen verbonden met de app?
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.