Skip to main content

Wanneer ik de studio 100 go app open staan er slotjes op, als ik daarop klik moet je inloggen, als ik dat doe krijg ik gewoon een wit scherm.

Dit blijft zo, als ik daarna de studio 100 go app terug open, staan de slotjes er nog steeds.

Iemand idee wat het probleem is?

Bij nazicht van het abonnement stellen ze vast dat het wel actief is.

Log je in met jouw MyProximus gegevens?
Heb je dit probleem ook op andere toestellen? 


Beste,

Ik log in met myproximus.

op de website lukt het ook niet 


Dan gaat dit voor verdere controle aan Studio 100 moeten worden doorgegeven.

Welk specifiek type toestel en model heb je dit probleem op? Sinds welke dag heb je dit probleem? 


Beste,

 

ik heb een iPhone 6s. 

Gisteren alles geactiveerd en bevestiging gekregen dat abo actief is maar nog niet willen werken. Altijd die witte pagina bij inloggen.


@Deborah Verbinnen  Ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.


Er zijn gekende problemen met de studio 100 app , we werken aan een oplossing. We kunnen op dit moment nog geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn. 


Reageer