Skip to main content

Wanneer ik de studio 100 go app open staan er slotjes op, als ik daarop klik moet je inloggen, als ik dat doe krijg ik gewoon een wit scherm.

Dit blijft zo, als ik daarna de studio 100 go app terug open, staan de slotjes er nog steeds

Wel vervelend voor de kinderen,

Je moet de pass kopen om de filmpjes te bekijken en dan moet je tegen je kind zeggen dat het niet werkt

kan je je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik na wat er gaande is


xxxx

Edit : klantennr verwijderd van openbare post door moderator


Ter info beter van privé gegevens niet op een openbaar forum te plaatsen, maar via het forum profiel:

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.


Heb het op forum profiel gezet 

kan ik dat hier nog verwijderen 


op de 3 puntjes klikken rechts onder je bericht en bewerken kiezen 


Als ik daarop druk krijg ik link naar reactie of rapporteer


Klopt, als op de posting werd gereageerd kan je deze niet meer veranderen.

Maar proximus medewerkers kunnen wel nog correcties aanbrengen 


Ik heb je klantennummer van het forum verwijderd.

De activatie van de app is wel in orde hier.

Krijg je die slotjes op verschillende toestellen (tablet, gsm, pc) ?

Kan je zonder problemen inloggen op My Proximus ?  

 


Reageer