Skip to main content

Beste,

Wij kunnen geen gebruik maken van de studio 100 go pass, ook al betalen we hier maandelijks voor. Eerder hebben we dit probleem ook al gehad, en het doet zich opnieuw voor.

Wat zeker nu tijdens de vakantie een spijtige zaak is.

Kunnen jullie eens nakijken waar het misloopt.

Al vast bedankt!

 

Petra

Ter info: Maandag als de Proximus forum medewerkers terug langskomen op het forum zullen ze dit zeker doen voor u.


@Rollier 

je mag me een privé bericht sturen met volgende gegevens:

Telefoonnummer:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

 

mvg

Geert


Reageer