Beantwoord

Studio 100 go app

  • 23 December 2018
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

We krijgen steeds het scherm dat we succesvol aangemeld zijn maar we kunnen de slotjes niet openen in de app, is hier een oplossing voor..?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 27 December 2018, 14:00

Bekijk origineel

8 reacties

Over welke app gaat het hier precies?
Kan je deze applicatie eens proberen opnieuw te installeren?
Ik zie inderdaad dat de Studio 100 boeketten niet actief staan bij jou. Ik geef dit gesprek even door aan een collega van onze commerciële diensten om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Groetjes, Wenzel
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jimmy,
De Studio 100 Go Pass is toegevoegd aan je TV abonnement.
Mvg, Wilfried
de Studio 100 GO app
Ook als we het opnieuw hebben geïnstalleerd krijgen we dezelfde melding, er staat dat de voucher binnen de 31 dagen verloopt maar we kunnen niets openen.
Oké hopelijk is het snel opgelost!
Ik heb dit probleem ook al 2 bijna 3 weken vraag ik om een oplossing maar nog steeds werkt de studio 100go app niet. Op de tv werkt het wel.

Reageer