Gisteren een volledig pack laten installeren omdat er glasvezel in de straat is gezet.... en bij de eerste opnames waren er heeeeeel veeeel storingen op het beeld. Vandaag eveneens veeeeeel storingen tijdens het tv kijken, allemaal gekleurde blokjes die het beeld verstoren, wat niet zo plezant is want bij Telenet was dit nooit het geval. Ik had vandaag ook ingebeld om te vragen hoe mijn andere gezinsleden op de hotspots van Proximus buitenshuis kunnen verbinden.... de eerste medewerker die ik aan de lijn had was heel arrogant en noteerde mijn vraag om deze door te geven aan een specialist die mij ietsje later heeft teruggebeld. Deze specialiste wist het niet precies en heeft mij tot tweemaal toe in wacht gezet om dit na te vragen. De eerste maal was dit volgens haar niet mogelijk dat andere gezinsleden zich op het netwerk van Proximus buitenshuis kunnen verbinden, maar toen ik verwees naar wifree van Telenet is zij dit gaan veagen aan een coach die haar meldde dat dit wel mogelijk was en dat ik dit moest activeren in myproximus maar bij het proberen kreeg ik de melding dat ik deze handeling niet kan uitvoeten wegens technische problemen. Ik kan toch deze installaties kosteloos ongedaan maken denk ik? Ik hoop op een oplossing binnen de week anders ben ik terug naar Telenet...ook mijn mobiele producten. Mvg.
Bladzijde 1 / 1
In afwachting tot er morgen weer iemand van het proximus team hier langskomt op het forum om je verder te helpen, kun je mss eens proberen van de toestellen te herstarten zoals beschreven hier op deze webpagina
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
bijkomende info omtrent verbinding maken met hotspots:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/hoe-surfen-op-een-hotspot.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
bijkomende info omtrent verbinding maken met hotspots:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/hoe-surfen-op-een-hotspot.html
Ik heb alles al terug opgestart maar hetzelfde probleem...
Smart wifi lukt bij mij maar mijn andere gezinsleden hebben geen Proximus abo, maar herlaadkaarten van Jim. En daar lukt het niet mee....
Smart wifi lukt bij mij maar mijn andere gezinsleden hebben geen Proximus abo, maar herlaadkaarten van Jim. En daar lukt het niet mee....
Ik werk met herlaadkaart Pay and Go van Proximus en daar lukt het mee, maar ik heb geen ervaring met simkaarten van ander providers.
Op het eerste zicht zou ik denken als via wifi werkt dat het moet lukken en dat je simkaart geen rol speelt die er in steekt want op een laptop bv zit er ook geen simkaart in en daar werkt smart wifi ook!
Op het eerste zicht zou ik denken als via wifi werkt dat het moet lukken en dat je simkaart geen rol speelt die er in steekt want op een laptop bv zit er ook geen simkaart in en daar werkt smart wifi ook!
Fathi, kan je ons via een privé bericht je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
ze kunnen eens de volgende instellingen proberen in te stellen op hun gsm
voor SSID: Proximus Smart Wi-Fi
Eap-Methode : PEAP
Verificatie Fase 2: MSCHAPV2
CA certificate: Niet valideren
Identiteit : xxxxxxxxx@proximuswifi.be (je smart wifi wachtwoord)
Anonieme Identiteit: auto@proximuswifi.be
Waar vind ik mijn smart wifi wachtwoord?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html
Fathi Martin zijn link is inderdaad correct. Groeten Els
Beste,
Mijn klantnummer is 617356621 de installatie was donderdag en zijn helemaal niet tevreden met de diensten ik kan toch kosteloos opzeggen he?
Wat is mijn easy switch id aub?
Mvg.
Mijn klantnummer is 617356621 de installatie was donderdag en zijn helemaal niet tevreden met de diensten ik kan toch kosteloos opzeggen he?
Wat is mijn easy switch id aub?
Mvg.
Dat kan inderdaad, enkel uw contract voor Samsung Galaxy S8 Plus Black in combinatie met DataPhone (2,5 GB) loopt pas af op 27/12/2019. Het Easy Switch ID kunt u terugvinden via MyProximus - Mijn account > Klik daarna op “Mijn klantenprofiel”. Grt, Heidi
Ok bedankt, de problemen met de tv zijn minder nu. Ik ga even afwachten ..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.