Ik heb sinds donderdag (31/1) geen tv / internet / vaste telefonie meer.
Er zouden volgens Proximus werken in de buurt zijn maar men vond het niet blijkbaar nodig om mij te verwittigen. Het probleem zou vanmiddag om 16u30 opgelost zijn, maar nu is dit al uitgesteld tot morgen...
Zijn er nog mensen uit de buurt (Mechelen Zuid) met hetzelfde probleem?
Bladzijde 1 / 1
Dag Boris. De nieuwe voorziene einddatum voor de herstellingswerken is morgen om 16u30. Groeten, Wenzel
Ja, dat wisten we al...benieuwd of het dan effectief zal werken.
Welke compensatie stellen jullie voor?
Heb dit weekend allerlei programma's gemist (o.a. WK veldrijden, Club Brugge-AA Gent, Standard-Anderlecht, Over Water...).
Tot overmaat van ramp heb ik gisteren een dag verlof moeten nemen omdat ik niet kon thuiswerken zonder internetverbinding en de kinderen geen school hadden.
Welke compensatie stellen jullie voor?
Heb dit weekend allerlei programma's gemist (o.a. WK veldrijden, Club Brugge-AA Gent, Standard-Anderlecht, Over Water...).
Tot overmaat van ramp heb ik gisteren een dag verlof moeten nemen omdat ik niet kon thuiswerken zonder internetverbinding en de kinderen geen school hadden.
Een compensatie kan bekeken worden met de administratieve diensten van zodra de storing effectief verholpen is.
En wie kan ik daarvoor contacteren?
Dat kan jammer genoeg niet via dit forum, maar dan kan je wel gebruik maken van onze andere digitale kanalen zoals Facebook en Twitter of telefonisch via 0800 22 800.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.