Skip to main content
Beste,

door de storing van deze nacht, is het onmogelijk om de Aflevering S3-21 van Lucifer te kijken.

Ook in de opname als in de herbekijken (binnen 36 uur) zitten de melding:

Beste Kijker,

Gelieve ons te willen verontschuldigen voor deze tijdelijke technische onderbreking.

Wij danken vu voor uw begrip.



Dus is het niet een tijdelijke storing.



Kan er hier iets aan gedaan worden?



Alvast bedankt.



Mvg,

Jurgen
In afwachting van een reactie van PX kun je dit eens lezen

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Kan je even proberen je decoder te resetten, zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Zelfde probleem hier ... maar werkelijk? ... decoder heropstarten als oplossing voor het ganse pakket uitzendingen die gisteren avond, technisch en op grote schaal, bij Proximus, vakkundig de nek zijn omgedraaid? Jullie beschouwen de klanten als achterlijk of wat? Doet mij denken aan de technici van Microsoft die als hun auto niet meer start ... alle vensters dicht doen en terug trachten op te starten ... seriously?
Wij beschouwen niemand als achterlijk, Regulus. Als er zich een algemeen probleem voordoet, kan het in veel gevallen helpen dat er een reset gebeurt. Wij zijn momenteel nog op onderzoek naar de oplossing voor dit probleem, en vragen daarom aan iedereen om dit alvast al eens te proberen. Mocht dit het probleem effectief oplossen, dan weten we dit voor al onze klanten 😉
Dit werkt niet.

de afleveringen lijken te bestaan alleen maar met de errors in 😉
Ik heb de opname eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je eens de decoder gewoon herstarten en vervolgens de opname proberen te starten?
Inderdaad na de reset zijn de opnames nog steeds met:

Beste Kijker,

Gelieve ons te willen verontschuldigen voor deze tijdelijke technische onderbreking.



Hopelijk kan er een update gebeuren.
Je hebt een opname van Zes toegevoegd, heb deze verwijderd.

Aflevering op "Vier" was S3-E21..., hier is nog altijd hetzelfde probleem mee.
Ik heb het even doorgegeven aan de bevoegde diensten. Ik deel het antwoord mee van zodra er meer geweten is.
Wij beschouwen niemand als achterlijk, Regulus. Als er zich een algemeen probleem voordoet, kan het in veel gevallen helpen dat er een reset gebeurt. Wij zijn momenteel nog op onderzoek naar de oplossing voor dit probleem, en vragen daarom aan iedereen om dit alvast al eens te proberen. Mocht dit het probleem effectief oplossen, dan weten we dit voor al onze klanten 😉



Weet ge ... wat mij verbaast is dat men hier op het forum (bij Proximus dus) van toeten noch blazen weet en niet eens met een melding weet te komen waarom GANS hun TV netwerk er gisteren avond om ong. 00:16 de brui aan gaf met de gewraakte boodschap OP ALLE ZENDERS. Men moet daar in een diepe slaap geweest zijn !

Waarschijnlijk heeft een stakerspiket koffie in de servers gegoten haha

Dat men dan niet eens door heeft dat dit soort probleem ergens anders ligt dan even snel de decoder resetten pleit niet echt voor de kennis ter zake van de forummedewerkers. Zelfs dat men niet eens weet dat zowel 36h replay als opnames (die ook in de cloud zitten) allemaal "aangetast" zijn (voor minstens 1:30 uur) is echt niet van dien aard om klanten aan te sporen om hier op het forum hun informatie te komen halen !
Je hebt een opname van Zes toegevoegd, heb deze verwijderd.

Aflevering op "Vier" was S3-E21..., hier is nog altijd hetzelfde probleem mee.




Ze weten hierover bij Proximus van toeten noch blazen ... hun ganse TV netwerk lag op apengapen en ze weten van niets ... hilarisch toch?
Is er nog nieuws, de aflevering werkt nog altijd niet?



Aflevering op "Vier" is S3-E21 van Lucifer..., hier is nog altijd hetzelfde probleem mee.
Ik vraag het nog even na bij een andere dienst wat er hier aan gedaan kan worden.
Er kan jammer genoeg niks gedaan worden aan de foutgelopen opnames. Het probleem bevond zich eigenlijk nog voor ons netwerk, dus zijn deze uitzendingen niet in onze handen.
Heb jaren zelf in een technische dienst gewerkt en dat er eens iets misloopt dat is aanvaardbaar, zou niet mogen maar het blijft techniek maar dat men daarna het niet kan rechtzetten is minder aanvaardbaar, waar blijft de klantvriendelijkheid ?

Indien het probleem zich voor het eigen netwerk voordeed moeten deze mensen maar voor hun verantwoordelijkheid gesteld worden en met een oplossing afkomen.

Reageer