Hallo,
Ik ben al een tijd voor 66 procent invalid en leef van een vervangingsinkomen.
Pas nu heb ik vernomen dat ik recht heb op een sociaal tarief en een korting op mijn internetaansluiting en mijn telefonie.
Klopt het dat jullie zelf mijn gegevens bij de overheid kunnen opvragen en aan de hand daarvan ik het sociaal kan verkrijgen?
Mvg
Luc
Bladzijde 1 / 1
daar zullen de proximus medewerkers je morgen zeker meer uitleg kunnen over geven als ze hier terug op het forum langskomen.
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_socialrate/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/sociaal-tarief.html
>
https://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/list/28-sociale-tarief
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_socialrate/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/sociaal-tarief.html
>
https://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/list/28-sociale-tarief
Dag Luc,
Ik heb voor jou de aanvraag gedaan van het sociaal tarief bij het BIPT. Ik krijg volgende melding:
"De begunstigde heeft geen recht op het sociaal tarief, tenzij documenten worden verstrekt die dat recht aantonen."
Je gaat binnen enkele dagen een brief ontvangen van het BIPT met meer uitleg over de reden van weigering en wat je kan doen om hun de nodige documenten te bezorgen.
Groetjes,
Antonella
Ik heb voor jou de aanvraag gedaan van het sociaal tarief bij het BIPT. Ik krijg volgende melding:
"De begunstigde heeft geen recht op het sociaal tarief, tenzij documenten worden verstrekt die dat recht aantonen."
Je gaat binnen enkele dagen een brief ontvangen van het BIPT met meer uitleg over de reden van weigering en wat je kan doen om hun de nodige documenten te bezorgen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.