Vraag

smartphone +abonnement

  • 25 August 2019
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

Ik zou een smartphone voor 9€ met abo willen bestellen maar ik kan die enkel via Bancontact betalen?ik dacht dat je dat op je factuur kon laten komen en zo met je rekening mee betalen?gaat dit niet of doe ik iets verkeerd?mvg

6 reacties

Ter info: Pas morgen komen de Proximus medewerkers hier op het forum terug langs om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat u niets verkeerd doet; concreet zie voorwaarden bv.:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_huawei-p30-lite-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/huawei-p30-lite-black.html
-> 9 euro dient direct online met bankkaart te worden betaald & het maandelijks bedrag - abo & aflossing gsm (dataphone optie) - voor de betrokken periode van 24 maanden dient per domiciliëring te worden betaald
Ik dacht eerder dat Geert bedoelde met:
Ik zou een smartphone voor 9€ met abo willen bestellen maar ik kan die enkel via Bancontact betalen?

van ook die 9 € via factuur te laten betalen en het er niet om gaat dat Geert al dan niet iets verkeerd doet.
Reputatie 7
Badge +3
Geert,
inderdaad : een promotoestel dient steeds bij bestelling via bankkaart betaald te worden.
Het abonnement en de dataoptie komen via de maandelijkse aanrekening.
Groeten
Tina
Ik heb 20/08 een telefoon met abo besteld en heb deze ook nog Niet ontvangen en als ik naar de track and trace zie is het nog steeds 'bestelling ontvangen' bestelnr is R4WEBSHOP005318853
Reputatie 7
Badge +4
Dag Flipper de dolfijn,
Er is een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze is gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.
Alvast de excuses voor het wachten.
Groeten Koen

Reageer