Ik vroeg om de gsm van mijn dochter op haar eigen klantnr te zetten. Nu hebben ze mijn gsm ook op haar klantnr gezet! Op 17 maart is hierover dossier 37959096 geopend. Sedertdien 3 x gebeld en 4 x gechat, maar niemand bij Proximus slaagt erin om hun eigen fout recht te zetten : gewoon mijn gsm nr opnieuw op mijn klantnr zetten. Zo hebben ze mijn dochter nu ook doen betalen voor mijn gsm , door haar factuur via domiciliëring aan te bieden bij de abk , ook al hadden we die factuur betwist op de site. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, niemand geeft de indruk echt te willen helpen, het enige antwoord is al 16 dagen aan een stuk "in behandeling". Om deze reden wil ik van operator veranderen.
Bladzijde 1 / 1
Ik word gewoon razend als je voelt dat niemand enige moeite doet om te helpen.
Ter info: beter in deze nieuwe gemaakte post hier verder afhandelen,
om meer verwarring te vermijden, aangezien de zelfde klacht hier ook gepost werd, namelijk:
om meer verwarring te vermijden, aangezien de zelfde klacht hier ook gepost werd, namelijk:
- https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/slechtste-klantendienst-ooit-47216?postid=624346
- https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/slechtste-service-in-jaren-37554?postid=624347
- https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/tuttimis-o-tuttimus-vertaling-dode-mus-o-dode-mus-37436?postid=624348
- https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tuttimus-wat-een-klucht-37325?postid=624349
Ja, Martin , ik weet ook niet meer wat ik kan doen om een oplossing te vinden voor een door Proximus gecreëerd probleem. Dus probeer maar langs alle mogelijke wegen
ik weet het, kan heel frustrerend zijn als een een antwoord op een klacht en op een dossier te lang uitblijft, zonder een oplossing in zicht te hebben!
Hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je hier wat meer duidelijkheid brengen over de stand van zaken.
Hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je hier wat meer duidelijkheid brengen over de stand van zaken.
Werk jij voor Proximus , Martin ?
Neen spijtig genoeg niet dus zal ik je ook hiermee niet veel meer verder kunnen helpen!
Hopelijk wordt hier toch weldra door hen gereageerd.
Hopelijk wordt hier toch weldra door hen gereageerd.
Dag lvm,
Uw dossier is in behandeling. De dossierbeheerder neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.
Groetjes,
Antonella
Uw dossier is in behandeling. De dossierbeheerder neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.
Groetjes,
Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.