Skip to main content
Beste,

Ik heb gisteren epic combo aangeschaft, en daardoor heb ik een nieuw simkaart gekregen met zelfde nummer als mijn oude (ik kom vanuit Lycamobile). de medewerker zei dat de nieuwe zal geactiveerd worden binnen aantal uur maar dit gebeurt niet. de simkaart werkt niet en ik krijg altijd een melding dat het niet geregistreerd is.

Mijn telefoonnummer is: 04xxx



Moderator : telefoonnummer in uw profile gezet. Persoonlijke gegevens best niet openbaar doorgeven

Groetjes
hier bij http://www.crdc.be eens kun natrekken bij welke operator je nummer nog toebehoord



correctie:

de onderstaande link geld enkel voor prepaid kaarten:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren
@ Martin …. warom verwijs jij naar bovenstaande prepaid-link?🤔



@ Nader Motee

er dient een overdracht van Lyca naar Proximus te worden uitgevoerd

Lyca heeft 1 werkdag om op de vraag van Px tot overdracht (op basis van uw gegevens) positief of negatief (gemotiveerd) te antwoorden

Na positief antwoord van Lyca dient Px de overdracht effectief uit te voeren via cdrdc (binnen 8 werkdagen zaterdag inbegrepen)

In principe mag u ervan uitgaan dat er dus 24 à 48 uur verlopen vooraleer alles in kannen en kruiken is/kan zijn
omdat ik gelezen had "de simkaart werkt niet en ik krijg altijd een melding dat het niet geregistreerd is"

maar op epic combo had ik niet gelet, weer te vlug geweest. ☺️

PS: nu zie ik dat je precies ook een beetje te vlug was met cdrdc 😉
Kan je in je profile je gsm-nr nog eens nakijken aub ? Er ontbreekt een cijfer. Daarna kunnen we nakijken of de overdracht al gebeurd is.

Reageer