Beste,
Ik heb gisteren epic combo aangeschaft, en daardoor heb ik een nieuw simkaart gekregen met zelfde nummer als mijn oude (ik kom vanuit Lycamobile). de medewerker zei dat de nieuwe zal geactiveerd worden binnen aantal uur maar dit gebeurt niet. de simkaart werkt niet en ik krijg altijd een melding dat het niet geregistreerd is.
Mijn telefoonnummer is: 04xxx
Moderator : telefoonnummer in uw profile gezet. Persoonlijke gegevens best niet openbaar doorgeven
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
hier bij http://www.crdc.be eens kun natrekken bij welke operator je nummer nog toebehoord
correctie:
de onderstaande link geld enkel voor prepaid kaarten:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren
correctie:
de onderstaande link geld enkel voor prepaid kaarten:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren
@ Martin …. warom verwijs jij naar bovenstaande prepaid-link?
@ Nader Motee
er dient een overdracht van Lyca naar Proximus te worden uitgevoerd
Lyca heeft 1 werkdag om op de vraag van Px tot overdracht (op basis van uw gegevens) positief of negatief (gemotiveerd) te antwoorden
Na positief antwoord van Lyca dient Px de overdracht effectief uit te voeren via cdrdc (binnen 8 werkdagen zaterdag inbegrepen)
In principe mag u ervan uitgaan dat er dus 24 à 48 uur verlopen vooraleer alles in kannen en kruiken is/kan zijn
@ Nader Motee
er dient een overdracht van Lyca naar Proximus te worden uitgevoerd
Lyca heeft 1 werkdag om op de vraag van Px tot overdracht (op basis van uw gegevens) positief of negatief (gemotiveerd) te antwoorden
Na positief antwoord van Lyca dient Px de overdracht effectief uit te voeren via cdrdc (binnen 8 werkdagen zaterdag inbegrepen)
In principe mag u ervan uitgaan dat er dus 24 à 48 uur verlopen vooraleer alles in kannen en kruiken is/kan zijn
omdat ik gelezen had "de simkaart werkt niet en ik krijg altijd een melding dat het niet geregistreerd is"
maar op epic combo had ik niet gelet, weer te vlug geweest.
PS: nu zie ik dat je precies ook een beetje te vlug was met cdrdc
maar op epic combo had ik niet gelet, weer te vlug geweest.
PS: nu zie ik dat je precies ook een beetje te vlug was met cdrdc
Kan je in je profile je gsm-nr nog eens nakijken aub ? Er ontbreekt een cijfer. Daarna kunnen we nakijken of de overdracht al gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.