Met vriendelijke groeten,
Farah
Kan je ons via deze link nog even het betrokken gsm nummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Het is ondertussen opgelost, Proximus had mijn kaart 'per ongeluk' gedesactiveerd, maar ze hebben het opgelost. Bedankt!
Gisteren een nieuwe sim kaart gekregen, was overstap van betaalkaart andere provider naar abo bij Proximus met behoud van nummer maar krijg nu op gsm melding sim niet geregistreerd voor spraak ??? Ik kan dus niet bellen of gebeld worden.
niet zo abnormaal lees mss ondertussen ook eens dit hier (een beetje een gelijkaardig geval)
PS: Morgen kunnnen de proximus medewerkers je hierbij wel meer info geven over de stand van zaken.
@hans96
Is het ondertussen opgelost ?
indien niet :
Kan je aub het betrokken gsm nummer in je profielgegevens invullen ?
je klantennummer ?
met dank
Groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.