Hallo, gisteren nieuwe simkaart gehaald, nu nog steeds niet actief. Hoe lang kan dit nog duren?
Bladzijde 1 / 1
normaal gebeurt dit ogenblikkelijk, ik blijf in het proximus center waar ik ga altijd wachten tot ze actief is en tot nu toe is dit altijd gelukt in 1 a 2 minuten.
Proximus medewerkers komen pas maandag hier langs dus bellen kan normaal op zondag naar de helpdesk 0800 22 800 maar aangezien het een feestdag is zal dit ook niet lukken!
Heb je uw gsm al eens volledig uit- en terug in-geschakeld
Proximus medewerkers komen pas maandag hier langs dus bellen kan normaal op zondag naar de helpdesk 0800 22 800 maar aangezien het een feestdag is zal dit ook niet lukken!
Heb je uw gsm al eens volledig uit- en terug in-geschakeld
Al meermaals uit- en ingeschakeld, maar zonder succes. Ik dacht dat dit misschien sowieso 24u duurt? Er zal niets anders opzitten dan te wachten tot morgen.
in principe is deze activering van een nieuwe sim voor een bestaand telefoonnr direct actief, maar inderdaad best afwachten tot morgen dan kunnen de proximus medewerkers dit verder uitzoeken wat er aan de hand is.
Beste juevdd,
Kan je aub je profielgegevens invullen ?
Ook daar het betrokken gsm nummer invullen ?
Dan kunnen we dit nakijken.
Ook horen we het graag moest dit nu toch al opgelost zijn ?
Groeten,
Tina
Kan je aub je profielgegevens invullen ?
Ook daar het betrokken gsm nummer invullen ?
Dan kunnen we dit nakijken.
Ook horen we het graag moest dit nu toch al opgelost zijn ?
Groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.