Skip to main content

Hey iedereen,

Na een onderbreking van enkele jaren ben ik terug klant geworden bij Proximus.

Nu heb ik combinatie Smartphone met abonnement gekocht.

Alles super snel geleverd. Ik heel blij :-)

Ondertussen zijn we een week verder en kan ik nog steeds niet bellen :-(

Sim niet geregistreerd…..

Blijkbaar een veel voorkomend probleem.

Hoe kan ik dit oplossen want morgen moet ik mijn werk GSM afgeven en ben ik dus totaal niet meer bereikbaar?

 

Best vanavond eens bellen naar 080022800, vandaag zult normaal geen reactie meer van Px-medewerkers op dit publieke forum ontvangen (technisch probleem?)


Bedankt voor de reactie M_16 👍 

Ik heb in de loop van de dag al een paar keer gebeld maar echt een concrete oplossing is er niet uit voort gekomen. 

We zullen morgen zien 😉


ze kunnen nog reageren tot 22u en anders zal het inderdaad voor morgen zijn als de proximus medewerkers weer terug langskomen op het forum.


We hebben een dossier (43502606) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog contacteren voor de oplossing.
Alvast de excuses.
Groeten Koen


@gertcars 

Beste,

toestel/simkaart staat actief bij ons sinds 25-10-19 ‘ s avonds.  Er is verbruik geregistreerd.

Dus alles is ondertussen in orde.

Groetjes,

Tina


Reageer